آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

ظرفیت های جشنواره موسیقایی خوراک
پیدا کردن سر کلاف ارتباط گیری درست و موجه از ارکان اتاق فکر سیستم گردشگری داخلی و امور خارجه
بایستی باشد.در سالیانی نه چندان دور رییس جمهور محمد خاتمی با ایده و نوآوری گفت و گوی تمدن ها برای
رسیدن به یک ارتباط موثر و با کلاس در داخل و خارج کشور اقدام نمود و حالا با اندوخته آن تجربیات می توان با سلسله جشنواره های موسیقایی خوراک بعنوان ابزاری جدید که می تواند ایران و ایرانیان را به یک ارتباط موثر و با کلاس در داخل و خارج کشور برساند توجه و دقت نمود که در ادامه می گویم چطور؟
1 -خوراک و موسیقی هر دو با غریزه آدمی سر و کار دارند یعنی چه آدم با سواد باشد چه بی سواد و چه
فارسی حرف بزند چه خارجی چه معلول باشد چه توانمند همگی زبان خوراک و زبان موسیقی را می
فهمند و از آن لذت می برند هر چند که بلد نباشند آن غذا و یا آن موسیقی را تولید کنند؟!
2 -در موسیقی، چهره های شاخص داخلی و بین المللی وجود دارد و با طرح موضوع روایت گری شفاهی
جشنواره موسیقایی خوراک به زبان های بین المللی و یا تاریخ نویسی جشنواره موسیقایی خوراک می
توان آنها را به کنش وادار نمود و از منافع این کنش می توان به ارتباط گیری از یک کانال جدید اشاره
کرد و در این مسیر، ذهنیت آنان و همراهان آنان را به ایران و ایرانی معطوف نمود.
3 -در آشپزی و خوراک، افراد صاحب نام خارجی فراوان وجود دارد و چنانچه بخواهیم فقط در موضوع
خوراک در بین الملل بحث را جلو ببریم به نتیجه دلخواه و به سرعت دلخواه نخواهیم رسید بنابراین تلفیق
موسیقی و خوراک می تواند کاری کند که آنها برای اینکه به یافته ها و یا خط فکری ما دست بیابند حداقل
در ابتدای کار به ما گوش و دقت کنند و همین زمان برای ما کافیست که ارتباط موثر و با کلاس خود با
خارجی ها را پررنگ کنیم و برای حفظ ارتباط با آنها از جشنواره موسیقایی خوراک برای ظرفیت
همکاری استفاده نماییم.
4 -با موسیقی خوراک همان کاری که بریتانیا با کل مردم جهان با رواج زبان انگلیسی نمود را می توانیم
انجام بدهیم.یعنی با تولید و رواج آهنگ های خوراک های ایرانی و خوراک های دیگر کشورها در ایران
به هاب تولید و تکثیر و اشاعه موسیقی خوراک تبدیل شویم و از این ظرفیت برای معرفی ایران و ایرانی
و اشاعه با نام و همکاری خود آنها در دیگر ملل استفاده کنیم.
5 -بحث موسیقی خوراک بمانند همان علامت تیک می باشد که صاایران را یادآور می شود یعنی چنانچه
بخوبی این قضیه را پیش ببریم در هر رویداد که سرویس پذیرایی و تشریفاتی از مدعوین وجود دارد با
پخش موسیقی خوراک ذهن همه شنوندگان به سمت ایران و ایرانی معطوف می شود یعنی همان لامپ
برق که مخترع آن ادیسون را یادآور می شود!
6 -وقتی توجه ها و ذهنیت ها به سمت ایران و ایرانی با یک نوآوری که به غریزه ربط دارد جلب شود حالا
می بایستی با یک چیز غریزی دیگر حلقه ای درست کنیم که تشکیل یک زنجیر را بدهند و آن می تواند
خدمات تشریفات پذیرایی با لباس ها و آداب بخصوص ایران و یا دیگر اقوام از دیگر کشورها باشد.
7 -در همین اثنی، حقوق معنوی موسیقی خوراک را برای ایران در یونسکوثبت می کنیم و اجماع جهانی روی توسعه
موسیقی خوراک را ایجاد می کنیم و از طریق فروش آهنگ انواع خوراک، از طریق تولید و فروش ادوات نوازندگی و ادوات استودیویی موسیقی، از طریق آموزش نیروی انسانی و اعزام به دیگر کشورها، لباس ها، ... اقدام به رخنه در دیگر کشورها و سفت کردن جای پا می نماییم.
8 -البته بایستی توجه داشته باشیم که ما با جشنواره موسیقایی خوراک علاوه براینکه یک سرویس خوب به
استفاده کنندگان می دهیم داریم روی ارتباط گیری موثر جدید سرمایه گذاری می کنیم و همچنین داریم
نمادی غذایی و موسیقایی برای ایران درست می کنیم مشابه کاری که مک دونالد در تمام کشورهای دنیا کرد!
9 -مک دونالد نماد امریکا شده است یعنی هرجایی که مک دونالد هست یعنی امریکا با آن کشور همراه شده
است! پس اگر نماد جشنواره موسیقایی خوراک و تولیدات (کالاو خدمات) آن در کشورهای دیگر استفاده
شود یعنی آنها با ایران و ایرانی همراه شده اند؟!
11 -اینکار با موفقیت همراه خواهد شد چنانچه توسط آدم خاص که پشتکار دارد دنبال و اجرایی شود
و آن آدم خاص در شرکت فرصت آفرین قرن و شرکت مدیریت ارزش نشان خاورمیانه موجود هست.
ما در دو سال آینده اقدامات زیر را انجام بایستی بدهیم تا پیشرو بشویم:
1-شناسایی مستعدها جهت تولید موسیقی خوراک و فروش محصولات موسیقی خوراک به همراه لوازم آشپزخانه
2-تشکیل گروه جهت اجرای موسیقی خوراک در هر شهر با هدف توسعه گردشگری داخلی
3-ایجاد موسیقی خوراک ملی برای افتتاحیه همایش ها و نمایشگاه ها و جشنواره های رسمی و غیررسمی خوراک
در سطح شهر و کشور در حد اگروفود ایران یا گلف فود دوبی
4-تولید موسیقی خوراک دیگر کشورها و صادرات
5-تولید موسیقی خوراک ملی دیگر کشورها و ایجاد گروه اجرا از بین افراد مستعد آن کشور
همچنین بایستی بمانند راهپیمایی اربعین اقدام به ایجاد ستاد راهپیمایی جشنواره موسیقایی خوراک با همکاری
کشورهای همسایه از جمله ارمنستان، ترکیه، تاجیکستان، آذربایجان، ... برای اجرا در کشورهای آنها بنماییم
و بدین طریق مانورهای همکاری در بعدهای فرهنگی با تمرکز بر موسیقی خوراک را در نحوه حفظ ارتباط با همسایگان قرار بدهیم.
گره خوردن فرهنگ ها و فهم از فرهنگ یکدیگر باعث کم شدن تنش ها می شود.
گره خوردن فرهنگ ها باعث همراه نشدن با تحریم ها می شود.
برگزاری جشنواره موسیقایی خوراک چون به آهنگ می پردازد و در آن از کلام خبری نخواهد بود بنابراین
ورود دیدگاه های سیاسی در ترانه ها ممکن نمی گردد که باعث تفرقه و دشمنی گردد و گروه هایی از مردم
هم که به دنبال مراسم های شادی و لذت بخش هستند بدین شکل تخلیه روانی و شارژ روحی می شوند

کانتر تبلیغاتی  جشنواره موسیقایی خوراک

  • ۰۱/۰۷/۱۱
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی