جشنواره های فرهنگی هنری در حال حاضر به دنبال ترویج سبک زندگی،توسعه شهرها، برندسازی گردشگری،تاثیرگذاری برفضای جامعه،روزهای ملی و هنر عامه پسند و برندسازی تجاری هستند.
مراکز خدمات غذایی پذیرایی، مراکز اقامتی تفریحی، مراکز سرگرمی و بازی و ... فضایی را ایجاد می کنند که در آن امکان استفاده از حواس 5 گانه و غرایز انسانی به فعلیت برسند و چون برای به فعلیت رسیدن کامل این حواس و غرایز در ابتدا و به ظاهر هیچ آموزش و اتلاف وقتی وجود ندارد هر روزه مشتاقان بیشتری برای حضور در این مراکز پیدا می شود چنانکه می بینیم مراکز نامبرده شده فوق در اقصی نقاط جهان اقدام به نوآوری های سرویس دهی نیز می نمایند تا تعداد کاربران شان نیز افزایش بیابد.
تاثیرات این سرویس های جدید بر روی کاربران می تواند هدف جشنواره موسیقایی خوراک باشد با این عنوان " بررسی تاثیر رویداد جشنواره موسیقایی خوراک در افزایش تمایل مشارکت کنندگان به داشتن روابط اجتماعی و اقتصادی با افراد گروه های ذیربط و انجام نوآوری درداخل کشور" .
برای ارتباطات با شرکت مجری می توانید از سایت www.vib.ir بازدید نمایید.
- ۰۱/۰۷/۲۰