آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

البته که "تکرار" خاتمی رییس جمهور سابق نبایستی تاثیر داشته باشد حتی اگر در انتخابات مجلس هم شرکت می کرد مطمئنا نمی توانست تاثیرگذار باشد

البته که افراد مرتبط با حسن روحانی رییس جمهور سابق نیز نبایستی رای بیاورند چون در زمان تصدی شان بی اثر بودند

البته که احمدی نژاد رییس جمهور سابق نیز بایستی زبان در کام فرو کشد چون قهر کردن و خاشاک نامیدن و قطع نامه دان پاره کردن ادبیاتش بود و اثر منفی داشت

چرا؟

این افراد نحوه استمرار بخشیدن به خواسته های بحق مردم را بلد نبودند و نیستند 

وقتی خواسته های بحق مردم استمرار پیدا کند در نتیجه کسانی که آن خواسته های بحق را پرچم و شعار می کنند و جلو می افتند حائز شرایط و صلاحیتی می گردند که مردم در همه دوران به حرف آنها گوش می دهند ولی وقتی خواسته های بحق مردم در نبود پرچم دار بر کف زمین بیفتد هر چند پرچم دار دارای سمت نباشد مردم دیگر به پرچم دار توجه نمی کنند چون او را مسئول این بی کفایتی در افتادن خواسته شان به کف زمین می دانند.

روسای جمهور بایستی بدانند هر کس به اصل خویش پابند باشد یا به اصول بحقی که پیشینیانش برای او بجا گذاشته اند پابند باشد در نتیجه مردم به او گوش می دهند و رییس جمهور بعدی نیز این قضیه را روند و رویه خود می کند.

بهرحال عدم رعایت این موارد از سوی این نخبگان کشور موارد زیر را نشان می دهد:

1- دکتری که این افراد اخذ کرده اند یا کشک است یا فقط در بعد علمی هست و در بینش این افراد این دکتری اتفاق نیفتاده است.

2- عدم وجود احزاب و نیاز به آنها به جدیت احساس می شود.

3- عدم وجود بازوی نهاد ریاست جمهوری که مسئول ایفای تعهد رییس جمهور قبلی باشد احساس می شود

4- وجود سامانه ای که گفته های روسای جمهور را ثبت و ضبط کند و فرآیند تحقق آنها را دنبال و مطالبه کند تا این خط ریاست جمهوری بی انقطاع باشد و مردم به رییس جمهور توجه نکنند بلکه به نهاد ریاست جمهوری یا خط مشی روسای جمهور توجه کنند الزامی می باشد.

5- کسری در انجام وظایف محوله  نهاد رهبری مشهود می باشد بطوریکه قضیه بی انقطاع بودن خط ریاست جمهوری یعنی وعده های محقق نشده ، تا حالا دنبال نشده است و گزارش هم نشده است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی