آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

طبق آمار وزارت کشور به تعداد 24600000 نفر از واجدین شرایط در انتخابات مجلس 1402 شرکت کردند که حدود 41 درصد مشمولین بودند. جمعیت  ایران در سال 1402 به 89میلیون نفر رسید.

با جمع و تفریغ به عدد 64400000 نفر می رسیم که در وضعیت سفید نسبت به انتخابات عمل کردند یعنی نه موافق بودند و نه مخالف بودند و نه اعتراض خود را از مبادی اش به ثبت رساندند.

البته حکومت راجع ایجاد مبادی برای به اظهار اعتراض تا کنون اقدامی نکرده است و هر از چندگاهی پس از اتفاقات آبان 1398 و همچنین شهریور 1401 برای متمدن نشان دادن خود می آیند و در تریبون ها اعلام می کنند که فلان جا را بعنوان مکان اعتراض تعیین کرده اند و اجتماع های اعتراضی در آنجا می توانند تشکیل شوند ولی وقتی زمان بهش می خورد آنرا به فراموشی می سپارند تا نوبت اعتراض سراسری بعدی برسد و دوباره آن وعده را تکرار کنند؟!

بهرحال اینطور یاد گرفته اند که شیره به سر مردم بمالند و تابحال موفق بوده اند.

البته این صدای بی صدایی را که می شنوید علامت خطر یا وضعیت قرمز است و معنی و مفهوم آن این است که صبرها تمام شده است و موقع سرریز است و لازم است که برای جلوگیری از اعتراضات سراسری دوباره، اقدام به اصلاح رویه ها در سیستم های اجرایی، قضایی و قوه مقننه نمود.

  • ۰۲/۱۲/۱۶
  • سیدحسین احمدی

وضعیت سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی