آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

۲۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گشت ارشاد که یک پدیده زشت در جامعه ما ایرانیان بود باعث شروع اعتراضات شهریور 1401 با مرگ تاسف بار خانم مهسا امینی شد.همانطور که در مطالب قبل گفته بودم گروه اطرافیان حکومت در صورت انجام کارنسنجیده می توانند در فراهم کردن بهانه برای شروع دوباره اعتراضات نقش بسزایی داشته باشند که اینکار از سوی دادستانی با احضار سلبریتی ها و رسانه ای کردن این موضوع در حال انجام می باشد.

حال باید دید که این خط و نشان کشیدن بی محابای سیستم برای چهره های شاخص و شناخته شده مملکت چه اثرات مثبت و منفی ای در پی خواهد داشت.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

سلام ای آذینه روی

تو ای گنبد گیتی که خرگه نیلگونت را بر کاینات زمین بیافراشته ای شبه تو درختان سرسبزی اند که بر عکس جاری ات در جنگل ها و بساتین و مرغزارها چتر سبز افراشته اند و عین تو عکس پرتلاطم لاجوری رنگ توست که عین شهاب تو را در زیر پنجه خود از عالم خارج،عالم ناشناخته جدا ساخته است تا نامبارک نبیند و میمون بماند تا همیشه یک اتفاق باشد.

تو ای آیینه ی رخ نمایی زمین که وقت دیدن نامردمی گیری و به غلغله افتی و از شدت حزن و اندوه به ناله و گریه شوی و برای اینکه زمین رخ زشت و ناهمواری رویش بیند صاعقه ای فرستی که بهتر خود بیند و شاید به خود آید و با تکانی گسل های رویش برطرف نماید.

تو ای جایگاه رهیدگان لطف کن و مهربان تر شو تا ما هم جا شویم.

تو ای آیینه نقره گون که صفا و محبت آدمیان را با شفافیت خود به عرصه ی ظهور می رسانی!

تو ای آدینه سفره! برخلایق پر برکت شو که از برکت تو جانداران را بهره هایی ست، جن و انس دو مخلوق ستایشگر رب به میوه های سفره تو ره عرش می روند که تویی جایگاه پله های این ره!

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

با توجه به اتفاقات رخ داده که کشتار مردم بیگناه از یک سو و کشتن نیروهای نظامی از سوی دیگر می باشد لزوم ایفای به وظیفه توسط هر یک از مردم ایران چه معترض چه غیرمعترض چه نظامی چه غیرنظامی احساس می شود.

همچنین با توجه به حلقه دور حاکمیت که مانع از رسیدن صدای مردم به رهبری می شوند و یا صدای مردم را وارونه به ایشان نشان می دهند یا سطح خواسته مردم را سخیف عنوان می کنند و از حضور رهبری در بین مردم برای پاسخگویی به اوضاع نابسامان کشور ممانعت می کنند لازم است از طریق خود فرماندهان بسیج و سپاه که عاقل و دلسوز به اوضاع کشور می باشند پیام های زیر مستقلا یا طومار امضا شده به اطلاع رهبری برسد. بنابراین معترضین می بایستی 5 محور زیر را روی کاغذ دستنویس نوشته یا پرینت گرفته و به نیروهای ویژه،بسیجیان،سپاهیان،نیروی انتظامی بدهند تا آنها به عرض مقام رهبری برسانند.

موضوعاتی که می بایستی اول در سایت وزارت کشور مطرح گردد و درصورتیکه اکثر مشارکت کنندگان در آن نظرسنجی روی متن آن اجماع داشتند مورد همه پرسی عموم مردم ایران قرار بگیرد به قرار زیر باشد:

1- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357، آیا مردم سال 1401 به کلمات جمهوری، اسلامی پایبند هستند یا نظام دیگری غیر از جمهوری اسلامی را مطالبه می کنند؟

2- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357 و محقق نشدن وضعیت اقتصادی عالی برای مردم ایران، آیا مردم سال 1401 به مدیریت سیستم مدیریتی و سیستم اقتصادی کشور به همین شکل فعلی راضی هستند یا به شکل شورایی و با انتخاب مستقیم مردم موافق هستند؟

3- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357 و اجرای اصول قانون اساسی فعلی در انواع آزادی ها، آیا مردم سال 1401 با آزادی های اجرا شده طی این سالیان موافق هستند یا خواهان تعریف آزادی و هنجار و ناهنجار بشکل نوینی هستند؟

4- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357 و رفتار خارجی ها در خارج از مرزها با ایرانیان در تمام ابعاد، آیا مردم سال 1401 با سیاست پیاده شده طی این سالیان موافق هستند یا خواهان تعریف نگرش تعریف شده در رفتار در صحنه بین الملل هستند؟

5- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357 و واضح شدن خواسته ایرانیان در یکپارچگی کشور ایران، آیا مردم سال 1401 با توانا بودن سیستم فعلی در رفع تبعیض موافق هستند یا خواهان مدیریت مستقل هر استان توسط شورای آن استان(زبان،تعریف هنجار ناهنجار،تعریف میزان مالیات،تعریف مقررات و قوانین خاص داخل استانی) زیر پرچم سیستم مرکزی می باشند؟

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۱

موضوعاتی که می بایستی اول در سایت وزارت کشور مطرح گردد و درصورتیکه اکثر مشارکت کنندگان در آن نظرسنجی روی متن آن اجماع داشتند مورد همه پرسی عموم مردم ایران قرار بگیرد به قرار زیر باشد:

1- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357، آیا مردم سال 1401 به کلمات جمهوری، اسلامی پایبند هستند یا نظام دیگری غیر از جمهوری اسلامی را مطالبه می کنند؟

2- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357 و محقق نشدن وضعیت اقتصادی عالی برای مردم ایران، آیا مردم سال 1401 به مدیریت سیستم مدیریتی و سیستم اقتصادی کشور به همین شکل فعلی راضی هستند یا به شکل شورایی و با انتخاب مستقیم مردم موافق هستند؟

3- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357 و اجرای اصول قانون اساسی فعلی در انواع آزادی ها، آیا مردم سال 1401 با آزادی های اجرا شده طی این سالیان موافق هستند یا خواهان تعریف آزادی و هنجار و ناهنجار بشکل نوینی هستند؟

4- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357 و رفتار خارجی ها در خارج از مرزها با ایرانیان در تمام ابعاد، آیا مردم سال 1401 با سیاست پیاده شده طی این سالیان موافق هستند یا خواهان تعریف نگرش تعریف شده در رفتار در صحنه بین الملل هستند؟

5- با توجه به گذشت 4 دهه از انقلاب سال 1357 و واضح شدن خواسته ایرانیان در یکپارچگی کشور ایران، آیا مردم سال 1401 با توانا بودن سیستم فعلی در رفع تبعیض موافق هستند یا خواهان مدیریت مستقل هر استان توسط شورای آن استان(زبان،تعریف هنجار ناهنجار،تعریف میزان مالیات،تعریف مقررات و قوانین خاص داخل استانی) زیر پرچم سیستم مرکزی می باشند؟

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۱

نظامی که در آن به نظامیانش تریبون جهت میدان داری برای تحریک مردم معترض می دهد در بد ورطه ای گرفتار شده است.

این نشان می دهد که نخبگان و خبرگان اطراف حکومت، جا را خالی کرده اند و جا را به نظامیان که حرفشان را با زور و اسلحه و تهدید پیش می برند تقدیم کرده اند.

نشانه های این جا خالی کردن نخبگان و خبرگان را در بعد بین المللی نیز می توان دید، در حالیکه ما دستگاه دیپلماسی داریم ولی فرمانده سپاه برای کشورهای دیگر خط و نشان می کشد درحالیکه این رویه را در دیپلماسی دیگر کشورها نمی توانیم ببینیم . همین باعث می شود که نیروی نظامی ای که بایستی خدمتگزار مردم در صحن داخلی کشور باشد و یا مدافع کشور از گزند حوادث تروریسی هدایت شده از خارج باشد به یک نیروی منفور از سوی مردمش تبدیل شود.هم خدمت کن و هم منفور باش.

نقل قولهای این افراد نیز نشان می دهد که از لحاظ مغزی بی تفکر منطقی حرف می زنند یعنی می گویند بخاطر کشورم بخاطر مردمم حاضرم جانم را بدهم و شهید بشوم درصورتیکه همین مردم این کشور از آنها می خواهند که همه پرسی برگزار شود و خواسته اکثریت جامعه در سیستم حکمرانی کشور پیاده سازی شود.

از اشتباهات رایج بسیجیان و سپاهیان که عیان شده است عدم تفکر به این است که شما برای مردمی شهید می شوید که این مردم راضی به تقابل با شما نیستند و مردم خواهان برپایی حقوق شان طبق قانون اساسی هستند و شما در حال خفه کردن آنها برای خواستن این خواسته هستید.

فرماندهان گروه های بسیجی و سپاهی لازم است که همگی طی یک نامه طومار از رهبر ایران خواهان رفراندوم و همه پرسی شوند و خواسته اکثریت جامعه را برای آرامش  و پیشرفت کشور دنبال کنند.

الان در وضعیتی هستیم که با رفراندوم می توانیم کشور و مردم مان را از گزند حوادث اتفاقات مشابه رخ داده در کشورهای سوریه،لیبی،تونس حفظ کنیم.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

همه چی آرومه

به ظاهر همه چی آرومه ولی من چرا نا آرامم، نمی دانم؟! می دانم؟!

می دانم، چون خود کرده را تدبیری نیست!

نمی دانم، چون باعث همه اتفاقات خودم نبوده ام!

در معرکه ای گیر افتاده ام که همه دست و پا می زنند! مثل حرکت براونی در شیمی دبیرستان!

همه چیز در عین بی نظمی دارای نظمی هست.

می دانم، از بابت این بود که خودم بر نظم خودم حاکم هستم و می دانم که چه کرده ام!

نمی دانم نیز از بابت این بودکه در جمعی قرار دارم که در آن نظم دار و بی نظم غوطه ور هستند و من هم در آن جا هستم و ... .

می بازم بخاطر بی نظم ها و شاید چیزی گیرم بیاید اگر شانس داشته باشم که با با نظم ها بوربخورم.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

هنرِ سواری گرفتن را بایستی برایش تابلو چلنیوم با نور زیر نوشته هایش آماده کرد و سردرب اندیشکده های حکمرانی دانشگاه ها نصب کرد.

تا قبل از سال 1399 که پایه ریزی اولین اندیشکده های حکمرانی در ایران بوده است اتاق فکرهای حکومت برای سواری گرفتن موجه و با اتکا به قانون از مردم ایران جاهایی مثل مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان و ... هستند.

پس از تاسیس اندیشکده های حکمرانی که زیر پرچم دانشگاه ها اکثرا فعالیت می کنند سواری گرفتن سنتی به بازوی علمی مجهز گردید! البته بایستی دعا کنیم که سواری گرفتن شان مثل تلاش برای علمی کردن حکمرانی شان نیز علمی بشود.

چرا که الان سواری گرفتن سنتی است ولی تلاش شان برای حکمرانی الگوی علمی دارد. 

و تاکنون خوب عمل کرده اند بطوری که سواری دهنده اکثرا با رضایت سواری می دهد و وقتی هم که سواری نمی دهد با تشری برای سواری دادن سرخط می شود. آنها نیز که سرخط نمی آیند به زندان و به آرامستان هدایت می شوند که باعث بیداری و آگاهی آنهایی که در حال سواری دادن هستند نشوند.

در کل برای درست پیش رفتن اوضاع حکمرانی در کشور نیاز هست که رویدادی با موضوع ایده های برتر در موازی پیش بردن حکمرانی و اندیشه های علمی برگزار شود.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

food music festival

food music festival posterThe first food music festival

Since long ago, people wanted to listen to music while eating and drinking And there was no reason or evidence for this desire And it seems that they surrendered to the music of their ears only because of their natural desire and heart's desire. After the emergence of food and catering service centers whose basis was serving food Playing soft music while eating has been popularized by people and has become one of the pillars of catering services.

 With the research done by the researchers and the construction of the plant music player, it can be concluded that The musical energy of plants is transferred to humans through food And it causes more and more pleasurable eating and drinking.

It is based on these findings and with this approach that the Food music festival is held with the joint cooperation of "Food Trading System", "Forsat Afarin Gharn Company" and "Sponsored Trading System" which is a subsidiary of "Middle East Value Management Company" Preparations have been made so that in addition to identifying talented and interested people in this large and wide field, the necessary platforms for the emergence and presentation of ideas and innovations are also provided.

Targets

The festival secretariat intends to realize the following programs in the next two years:

  1. Identifying models and talents for producing food music and selling food music products along with kitchen appliances;
  2. Forming a specialized group to perform food music in every city with the aim of developing domestic tourism;
  3. Creating national food music for the opening of conferences; Official and unofficial food exhibitions and festivals in the city and the country such as Agrofood or Gulf Food;
  4. creating music for other countries and export;
  5. Creating national food music of other countries and creating a specialized performance group from the talented people of that country;
  6. holding specialized training courses;
  7. holding the Shod music festival;
  8. Holding a food music exhibition.

 

Registration and contact information

All people interested in food, music, cooking and playing are invited By participating in this very important event, while benefiting from the economic benefits, they can also help to elevate the culture of the tribes.

Registration link for Shosh music festival: https://evnd.co/CDFib                                        

                   Food Trading System website (festival sponsor):www.vib.ir

The Instagram ID of the Food Music Festival:iranfoodmusic

Group registration number and WhatsApp:09191182313

E-mail:sha8296@yahoo.com

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

محققان و روانشناسان به رفتار اعتراضی بعنوان حرکت جستجوگرانه برای چرایی محقق نشدن ایده آل ها و تصورات معترض اشاره می کنند و چون بستری غیر از فضای مجازی برای جستجوگری و تبادل فکری برای دهه 70-80 های غیرموافق با تفکرات بسیجی و مذهبی وجود نداشته است الان کف خیابان و شبکه های اجتماعی را آن بستر جستجوگری می بینند پس این معنای مخالفت و براندازی نیست.

این یک جستجو و اعتراض است که چرا جایی برای جستجوگری من و جایی برای دیده شدن من غیرموافق نیست؟

برای بسیجی و مذهبی چرا راه پیمایی اربعین، پایگاه بسیج، مسجد، هیئات مذهبی،... وجود دارد و چرا برای من غیر موافق با این تفکرات، مشابه این فضاها وجود ندارد؟حالا چون وجود ندارد پس اعتراض می کنم؟!

شوربختانه آنقدر که در سازمان ها و آموزش و پرورش و دانشگاه ها به مباحث آموزشی پرداخته شده است به مباحث اجتماعی و اخلاق و بررسی تعاملات اجتماعی در بین الملل و اینکه دیگر کشورها درباره نوجوان و جوانشان چه می کنند نپرداخته شده است و حالا این نوجوان و جوان نمی داند چگونه اعتراض کند؟در کجا اعتراض کند؟هنجار چیست و ناهنجار چیست؟شعار خوب و شعار بد چیست؟ چه حرکتی را با چه حرکتی مقایسه کند؟ حرکات اصولی که از سوی افراد و گروه ها و اساتید عنوان می شود جزو کدام قاعده بین المللی و پذیرفته شده است؟

در کل از اوضاع اینرا می توان یافت که چنانچه گروهی که فی الحال قدرت و اسلحه و قانون دستشان هست به موارد فوق توجه نکنند باعث اوضاعی می شوند که کسی که اصلا در فکرش براندازی، اصول و قاعده ای ندارد و حتی مخالف سیستماتیک هم نیست را به سوی دشمن واقعی شدن هدایت کنند.

بایستی دوایی برای اوضاع کنونی تهیه کرد و به نظر بنده موارد زیر می تواند مجالی بدهد تا راهکار از سوی نخبگان شناسایی و پیاده سازی شود:

1-سپردن تعیین نام سال جدید به نوجوانان و جوانان با برگزاری یک همه پرسی

2- ایجاد یک جشنواره موسیقایی خوراک در مسیر کاپان ارمنستان همانطور که برای گروه دیگر یک رویداد در مسیر کربلا با عنوان راهپیمایی اربعین تدارک دیده شده است

در این فستیوال پیشنهادی به موضوع آهنگ غذا و موسیقی آشپزی بدون تاکید به کلام و شعر بدون تاکید به سلبریتی و بدون تاکید به دیدگاه سیاسی خاص پرداخته می شود فقط با نیت شادی، با نیت دیده شدن، با نیت همبستگی، ... 

فواید این جشنواره در بعد داخلی: فشار روانی تخلیه می شود

فواید این جشنواره در بعد خارجی: تردد در مرز 20 کیلومتری بین ایران و ارمنستان صورت می گیرد و کشور آذربایجان طمع پیشروی و بستن مرز فیمابین را از سر به دور می کند چون تقابل دیگر نظامی نخواهد بود و به تقابل اجتماعی خواهد کشید

یک مسیر می تواند منافع اقتصادی برای کشورها و برای حرکت کنندگان در این مسیر نیز باشد

این مسیر می تواند مشابه اردویی باشد که در آن می توان والدین فرزندان دهه نودی را با الگوهای مناسب شهروندی در قرن جدید به طرز دوستانه ای آشنا کرد.

یادمان نرود که چنانچه خود را منزه از عیب ببینیم دیگران را سراز پا در عیب می بینیم و دیگر امکان صحبت و درک فیمابین از بین می رود و فقط خشم و دعوی و گیجی و ابهام باقی می ماند.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

کارشناسان و حاضرین رویداد امروز 16 آبان 1401 در محل اندیشکده حکمرانی شریف پس از ارایه مطلب آقای سجاد صفار هرندی مدیر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و خانم بهاره آروین عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس به این مطلب رسیدند که الگوهای فرارسیدن انقلابی دیگر وجود ندارد.

این نشست که به همت خبرگزاری تسنیم برگزار شده بود با سوال چیستی اقدامات رادیکال از حضار خاتمه یافت و اکثر حاضران این اقدام معترضان به حوادث اخیر را ناشی از ندیده گرفته شدن از سوی دیگران و حکومت دانستند و اشاره کردند که معترضان با این اقدامات خود در صدد مقابله با اقدامات تظاهری نمادهای  حکومت هستند تا آنها نیز طعم بی توجهی و ندیده گرفته شدن را بچشند!

اینجانب نیز دلیل اقدامات معترضین را اعتراض به دیگر هم نوعان خود که سنگ شده اند و در قبال وضعیت موجود هیچ کنشی از خود نشان نمی دهند عرض کردم و مثال غورباقه ای که در آب ولرم و گرم گرفتار می شود و در آخر سر نیز می میرد برای دهه 40-50-60 ها اشاره کردم و گفتم که دهه 70و80 ها خواهان اوضاع بهتر هستند و بخاطر اینکه دهه بالاتری ها با آنها برای تغییر در وضع موجود همراهی نمی کنند با شعارهای ناهنجار قصد بیدار کردن و تکان دادن آنها را دارند.

مسلم است که دهه 70-80 ها خود را جای مرحومه مهسا امینی نیز می گذارند و به دهه قبلی ها می گویند چنانچه این وضعیت برای ما پیش آمده بود با توجه به عکس العمل فعلی شما، قطعی است که هیچ اقدام سازنده ای نمی کردید، پس ما خودمان آستین بالا می زنیم و برای بهبود شرایط تلاش و اعتراض می کنیم.

  • سیدحسین احمدی