آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صنوف تامین کننده عمده خوراک به دلیل عدم اطلاع از وجود سامانه معاملات خوراک، خودشان دستی دستی بازارشان را به فروشندگان مواد اولیه غذایی داده اند؟!

سامانه ای که می تواند سهم آنها از فروش حلیم و قیمه نذری به مراسم های عزاداری حسینی در دهه محرم را احیا کند؟!

همیشه عاشورا تاسوعا همراه بوده است با پخش غذاهای نذری، نذوراتی که از روی احسان و به نیت خیرات انجام می شده است

بعضی ها هم نیت خود از تامین غذای مورد نیاز هیات های مذهبی در ایام محرم را بدلیل شفاعتی که قبلا برای بیمار خود گرفته اند یا برای گره گشایی از مشکلشان که قبلا انجام شده است اعلام کرده اند.

حلیم،شله زرد، آش، عدس پلو، قیمه سیب زمینی، قیمه بادنجان، قورمه سبزی، آبگوشت خوراک های رایجی بوده اند که در تکایای عزاداری پس از پایان مراسم سینه زنی زنجیر زنی دسته های حسینی بین مردم توزیع می شده است ولی تامین کنندگان عمده خوراک از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف سطح شهر که از طریق تهیه و پخت خوراک امرار معاش و کسب و کار می کنند به چه میزان از این گردش مالی این خوراک هایی که عرضه می شود سهم داشته اند؟

با توجه به آمارهای موجود در سنوات گذشته، سهم تامین کنندگان عمده خوراک از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف سطح شهر ناچیز بوده است چون سیستماتیک عمل نکرده اند و کار بدون برنامه ریزی کار موفقیت آمیزی نیست!

اهداکنندگان  نذورات و برپاکنندگان هیات ها هنوز به این باور نرسیده اند که با خرید خوراک نهایی مدنظر خود جهت توزیع بین عزاداران از بین تامین کنندگان عمده از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف سطح شهر در محله خود علاوه بر اینکه نذر و خیرات ر احسان را انجام داده اند به کاهش قیمت خوراک نهایی در محله خود هم کمک شایانی کرده اند؟! چطور چنین چیزی ممکن است؟ بله همینطور هست! وقتی مواد اولیه غذایی برای تهیه خوراک نهایی خریداری می شود یعنی داریم حجم معاملات را در بازار مواد اولیه غذایی بالا می بریم یعنی داریم به افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی در پایه خوراک ها و خوراک های نهایی دامن می زنیم؟!

ولی وقتی خوراک نهایی را از تامین کنندگان عمده از گروه مشاغل خانگی یا گروه صنوف سطح شهر می خریم باعث تعادل و ثبات و کاهش قیمت خوراک نهایی می شویم؟!چطور چنین چیزی ممکن است؟بله ممکن است!

با خرید خوراک نهایی جهت توزیع  این اتفاق می افتد: تامین کننده خوراک نهایی و تامین کننده مواد اولیه غذایی و تامین کننده پایه خوراک در یک موقعیت مقاومت درونی در برابر افزایش قیمت قرار می گیرند و با عدم تعجیل در خرید مانع ایجاد پله قیمتی یا تصویب پله قیمتی برای قیمت خرید مواد اولیه غذایی یا پایه خوراک می شوند و همچنین وقتی مرحله خرید مواد اولیه غذایی و پایه خوراک سپری شد مرحله بعدی که تولید خوراک نهایی با انجام خدمات آشپزی و ... هست شروع می شود و در این مرحله نیز برنامه ریزی تولید و فروش در قیمت نهایی خوراک عمده می تواند ایفای نقش بنماید!

دو مورد فوق در مجموع باعث می شوند که قیمت خوراک نهایی که به دست مصرف کننده عمده می رسد نسبت به قیمت سطح محله و شهر پایینتر باشد مضاف بر اینکه قیمت پایه مواد اولیه غذایی را بالا نبرده ایم و همچنین به صنوف از گروه مشاغل خانگی و کسبه خوراک پز محله نیز در پابرجا بودن کمک کرده ایم، این صنوف محله هستند که چراغ های خیابانمان را روشن نگه می دارند و نه عمده فروشان و بنکداران مواد اولیه غذایی انبارنفت؟!

در کل درصورتیکه نذرکنندگان و مسئولین هیات های مذهبی خوراک ها و غذاهای توزیعی در مراسم های خود را اگر از تامین کنندگان عمده از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف سطح شهر بخرند باعث رقابتی شدن قیمت خوراک نهایی می شوند قیمتی که پس از سپری شدن ایام محرم نیز می تواند ماندگار باشد و مردم محله و شهر از خیر این اقدام متفکرانه و خداپسندانه ی مسئولین هیات های مذهبی و نذر کنندگان برای مدت طولانی تری بهره ببرند.خیری که بواسطه خرید سیستماتیک خیرکنندگان از طریق سامانه معاملات خوراک می تواند پایدار باشد.

سامانه معاملات خوراک برای سامان دهی خرید و فروش خوراک نذری در ایام دهه محرم نیز آمادگی دارد تا امور را برای خرید و فروش فیمابین نذرکنندگان و مسئولین هیات های مذهبی و تامین کنندگان عمده خوراک نهایی تسهیل نماید آنهم بطور سیستماتیک و شفاف !

سامانه معاملات خوراک بستری است در فضای اینترنت که نرم افزار کدنویسی شده ای روی دمین www.vib.ir قرار گرفته است و این امکان را برای تامین کنندگان عمده از 1-گروه مشاغل خانگی 2-گروه صنوف سطح شهر 3-گروه کارگاه های کوچک 4-گروه صنایع متوسط 5-گروه صنایع بزرگ فراهم کرده است که بتوانند محصولات خود را در مقیاس عمده(حداقل 100 واحد) به قیمت ثابت و به شکل قطعی برای تاریخی معین در آینده به مصرف کننده عمده یا معامله گر بفروشند.

با جستجوی عبارت "سامانه معاملات خوراک" در گوگل می توانید ما را پیدا کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه عمل سامانه می توانید بعنوان کاربر عادی و کاربر صنفی ثبت نام نمایید و آنرا وارسی نمایید.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

بسته های نذری و شادباش و خیرات اموات که در روزهای خاص ملی و مذهبی سال توزیع می شوند شایسته بررسی می باشند!

این بسته ها معمولا در تکایا در خیابان ها، در مساجد پس از نماز، در بهشت زهرا و آرامستان های شهرها و در جشنواره های شهرداری در پارک ها توزیع می شوند.

آیا توزیع کنندگان این بسته ها تا کنون فکر کرده اند که کار خیر چنانچه پایه ای باشد پی در پی خواهد بود؟

در اینجا فعلا به پول پراثر شهرداری تهران که در اینگونه مراسم ها در حمایت به مجریان  برنامه های شادباش پرداخت می شود می پردازیم.

این پول پرداخت می شود صرفا برای اینکه کاری انجام شده باشد و در لیست کارهای انجام شده ی اجتماعی شهرداری ثبت شود.

درصورتیکه این پول صرف هزینه ای شهرداری چنانچه با برنامه ریزی و از طریق سامانه معاملات خوراک هزینه شود می تواند باعث تعادل و ثبات قیمت کیک و شیرینی در سطح شهر گردد؟!

بله این ممکن است!یک دست صدا ندارد ولی دست شهرداری یک دست قوی و بزرگ است و صدا دارد؟!

دست سازمان تبلیغات اسلامی نیز اینچنین است!

این نهادهای مردمی و دولتی می بایستی مجریان را ملزم به خرید خوراک های توزیعی شان از جمله کیک و شیرینی و شربت از تامین کنندگان عمده کیک و شیرینی از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف مستقر در محله توزیع بنمایند و از طریق سامانه معاملات خوراک نیز صحت تحقق این خواسته را رصد نمایند!

بدین ترتیب شادباش واقعی صورت می گیرد؟! در تمام اعیاد ایرانی و اسلامی

مصرف کننده جزء که مردم باشند تناول می کنند و شاد می شوند مصرف کننده عمده از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف محله نیز با تامین کیک و شیرینی و شربت و فروش به توزیع کنندگان و مجریان برنامه شادباش به شادی می رسند علاوه بر اینکه بعلت تقسیم تامین خوراک بین تامین کنندگان متعدد، توزیع ثروت نیز صورت می گیرد و کسب و کارهای خانگی و صنوف محله به درآمدهایی برای ادامه حضورشان در آن کسب و کار دست می یابند!

پس راهکار شادباش واقعی و دائمی برای ساکنین محله از برگزاری جشن عید ، خرید و فروش کیک و شیرینی و شربت عمده از طریق سامانه معاملات خوراک می باشد.

ارزشی که در اینجا به تامین کنندگان و مصرف کنندگان عمده داده می شود تعادل و شفافیت و ثبات قیمت و همچنین سهم از بازار خرید و فروش خوراک می باشد.علاوه بر اینکه هر دو گروه به خیل عظیم از تامین کنندگان و همچنین مصرف کنندگان در این سامانه نیز برخورد می کنند و تعدد انتخابشان زیاد می شود.

 سامانه معاملات خوراک بستری است در فضای اینترنت که نرم افزار کدنویسی شده ای روی دمین www.vib.ir قرار گرفته است و این امکان را برای تامین کنندگان عمده از 1-گروه مشاغل خانگی 2-گروه صنوف سطح شهر 3-گروه کارگاه های کوچک 4-گروه صنایع متوسط 5-گروه صنایع بزرگ فراهم کرده است که بتوانند محصولات خود را در مقیاس عمده(حداقل 100 واحد) به قیمت ثابت و به شکل قطعی برای تاریخی معین در آینده به مصرف کننده عمده یا معامله گر بفروشند.

با جستجوی عبارت "سامانه معاملات خوراک" در گوگل می توانید ما را پیدا کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه عمل سامانه می توانید بعنوان کاربر عادی و کاربر صنفی ثبت نام نمایید و آنرا وارسی نمایید.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

آیا درد یک متقاضی مسکن فقط داشتن مسکن است یا مسکنی که اسباب آسایش وی در اطراف آن فراهم باشد؟!

هدف ما از حیات چیست؟زندگی کردن و یا زنده ماندن؟ هر سال دریغ از پارسال! حدود هر 20 سال برای پانسمان زخم بی مسکنی از مسکن مهر و نهضت ملی مسکن رونمایی و پیاده سازی میکنند بدون تدبیری برای خوراک ساکنین این مجتمع ها؟!

حال که این مجتمع ها قرار است ساکنین دائمی داشته باشند چرا برای کاهش قیمت خوراک نهایی مصرفی آنها تدبیری نمی شود که کمترین آنها بخاطر عدم وجود امکانات به فکر نقل مکان بیفتند؟!

خوراک!تدبیر راجع خوراک نهایی مصرفی صبحانه،ناهار و شام می تواند باعث قوت گرفتن حضور این افراد در این مجتمع ها شود.

وقتی شخصی با اهل خانواده اش به زندگی در مجتمع مسکونی در حاشیه شهرها تن داده است یعنی این هم ممکن است که به منوی غذایی منظمی در طول هفته و ماه نیز تن بدهد؟!

یعنی اگر امکان خرید خوراک نهایی مصرفی وعده های اصلی را در تعداد عمده برای توزیع در ساعات معین در اختیار این افراد قرار بدهیم احتمالش زیاد است که اقدام به پیش خرید بکنند! بدین ترتیب یکی از هزینه های زندگی این گروه از مردم کم می شود و یکی از دغدغه های اصلی شان رفع می شود!

این تدبیر می تواند به توسط شرکت های پخش خوراک نهایی از بین اشخاص حقیقی و یا حقوقی انجام شود.این گروه های حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید خوراک نهایی از تامین کنندگان عمده سامانه معاملات خوراک به قیمت عرضه و تقاضا می نمایند و سپس در ساعت و مکان معین به ساکنین این مجتمع های مسکونی حاشیه شهرها تحویل می دهند! هم خیر این دنیاست و هم خیر آخرت!

راهکار:ایجاد گروه پخش خوراک در چنین مناطقی با هدف تامین خوراک ساکنان این منطقه به قیمت عرضه و تقاضا ولی بطور شفاف و متعادل و با ثبات از طریق سامانه معاملات خوراک می تواند به توسعه این مناطق و ایجاد رغبت روزافزون به این نهضت کمک شایانی بنماید.

سامانه معاملات خوراک در این بین تامین کنندگان عمده خوراک نهایی که از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف سطح شهر هستند را به مصرف کنندگان عمده که گروه های پخش خوراک می باشند وصل می کند و این گروه های پخش نیز خوراک را به مصرف کنندگان جزء که ساکنین این مجتمع های مسکونی هستند و قبلا به قیمت ثابت و قطعی سفارش خرید داده اند و تسویه کرده اند تحویل می دهد؟!

قیمت خوراک در محدوده زمانی معین شفاف متعادل و ثابت می شود!

تامین کننده عمده خوراک نهایی نیز با تعجیل و بدون برنامه اقدام به خرید مواد اولیه غذایی نمی نماید در نتیجه قیمت مواد اولیه غذایی نیز رو به ثبات و کاهش می گذارد!

سامانه معاملات خوراک بستری است در فضای اینترنت که نرم افزار کدنویسی شده ای روی دمین www.vib.ir قرار گرفته است و این امکان را برای تامین کنندگان عمده از 1-گروه مشاغل خانگی 2-گروه صنوف سطح شهر 3-گروه کارگاه های کوچک 4-گروه صنایع متوسط 5-گروه صنایع بزرگ فراهم کرده است که بتوانند محصولات خود را در مقیاس عمده(حداقل 100 واحد) به قیمت ثابت و به شکل قطعی برای تاریخی معین در آینده به مصرف کننده عمده یا معامله گر بفروشند.

این سامانه بایستی در مدت زمان فعالیت خود بتواند قیمت خوراک را شفاف متعادل و با ثبات بنماید.

با جستجوی عبارت "سامانه معاملات خوراک" در گوگل می توانید ما را پیدا کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه عمل سامانه می توانید بعنوان کاربر عادی و کاربر صنفی ثبت نام نمایید و آنرا وارسی نمایید.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

معلوم نیست این 2500 دست غذایی(پرس غذایی/ظرف خوراکی/بسته خوراکی/بسته غذایی) که به گفته وزیر کشور به زلزله زدگان جنوب کشور توزیع شد از کجا و چطور تامین شد؟

پول پر اثر بدون شفافیت و بدون امکان مشارکت عمومی تامین کنندگان عمده خوراک هزینه شده است.

هر چند که وضع بحرانی بوده است و اقدام عاجل نیاز بوده است ولی آیا با تدبیر مسئولینی که تا کنون 43 سال در این مملکت زمامداری کرده اند نبایستی طوری اقدام می شد که پول پر اثر این تامین های خوراکی برای مردم زلزله زده بین چند تامین کننده عمده خوراک توزیع میشد؟ آیا می توانستند از طریق سامانه معاملات خوراک بطور شفاف و رقابتی انجام بدهند؟

وقتی برای این موضوع راهکار سیستمی نداشته اند شک دارم که برای جیره های نظامی و اضطراری شان برای جنگ و حادثه های طبیعی تدبیری داشته باشند.

سامانه معاملات خوراک راهکار موارد فوق می باشد.

از طریق سامانه معاملات خوراک، تامین کنندگان عمده، خوراک هایی را به قیمت ثابت و قطعی برای تاریخ هایی در آینده برای فروش ثبت می کنند و مصرف کنندگان عمده از جمله ستادهای مدیریت بحران و هلال احمر و انبارهای جیره های نظامی و اضطراری می توانند بدون نیاز به انبارش اقدام به خرید کنند و در چنین مواقعی استفاده نمایند.

سامانه معاملات خوراک دغدغه تامین خوراک حادثه دیدگان را برای مسئولین می تواند کاهش دهد و دیگر نیاز نیست که کنسروهایی که تاریخ انقضایشان فرارسیده است را به خورد ملت داد؟! چه برسد که نیاز باشد آن کنسروها را انبار کرد؟! چون در سیستم سامانه معاملات خوراک نیاز به انبارش نمی باشد!

سامانه معاملات خوراک دغدغه کمک های بشردوستانه در حوزه خوراک نهایی را نیز حل می کند و دیگر نیاز نیست دلار و یورو برای خوراک نهایی بحران زدگان در کشورهای همسایه هزینه نمود و به همین سادگی به ارز، اجازه خروج از کشور را داد؟ پس بازارچه های مرزی را برای چه دارید برپا می کنید؟

از طریق سامانه معاملات خوراک می توان کدهای معامله خوراک های خریداری شده را درصورتیکه تا قبل از موعد مصرف، در هیچ بحرانی یا کمک بشردوستانه ای استفاده نشده بود را برای فروش به متقاضی دیگر گذاشت!

از طریق سامانه معاملات خوراک میتونی مطمئن باشی که خوراک عمده ات را حتماتحویل میگیری!

از طریق سامانه معاملات خوراک میتونی مرکزی باشی که می تواند خوراک نهایی چنین مواقعی را به قیمت عرضه و تقاضا و به ارز خارجی و یا ارز دیجیتال تامین نماید!

آیا دارندگان بودجه برای هزینه کردن در چنین مواقعی به چنین حسن هایی از تامین نیاز کالا و خدمات می اندیشند؟

سامانه معاملات خوراک بستری است در فضای اینترنت که نرم افزار کدنویسی شده ای روی دمین www.vib.ir قرار گرفته است و این امکان را برای تامین کنندگان عمده از 1-گروه مشاغل خانگی 2-گروه صنوف سطح شهر 3-گروه کارگاه های کوچک 4-گروه صنایع متوسط 5-گروه صنایع بزرگ فراهم کرده است که بتوانند محصولات خود را در مقیاس عمده(حداقل 100 واحد) به قیمت ثابت و به شکل قطعی برای تاریخی معین در آینده به مصرف کننده عمده یا معامله گر بفروشند.

با جستجوی عبارت "سامانه معاملات خوراک" در گوگل می توانید ما را پیدا کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه عمل سامانه می توانید بعنوان کاربر عادی و کاربر صنفی ثبت نام نمایید و آنرا وارسی نمایید.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

یکبار با عنوان گرد و غبار بار دیگر با عنوان آلودگی هوا بار بعدی با عنوان ضعف سیستم تولید برق و ... هر بار تعطیلی هر بار تغییر ساعت... اصلا به برنامه ریزی تولید و فروش این صنوف توجه می شود؟ خیر-فروش در صنعت های دولتی قبلا اتفاق افتاده است و درآمد محفوظ است پس بیخیال و فاتحه برای صنف خوراک؟!

اگر میشد مستند و موثق ثابت کرد که از بابت این تعطیلی به چه میزان به صنوف تامین کننده خوراک عمده ضرر وارد می شود و یا هزینه تحمیل می شود خیلی خوب می شد چون می توانستند با کمک یک وکیل زبردست اقدام حقوقی نمایند و ادعای عدم نفع یا خسارت به سبب عمل دیگری بنمایند؟!

مژدگانی به تامین کننده خوراک عمده ! مطلب عرض شده در بالا دیگر جزو آرزوهای شما نیست چون محقق شده است و اکنون در دسترس شما می باشد. شما با سامانه معاملات خوراک مستند و موثق ادعا کنید و در امور حقوقی نیز از وکلای معرفی شده ی ما نیز مشورت بگیرید.

اداره کنندگان مملکت با این تدبیر فعالان این صنف خواهند دریافت که بخاطر مریضی پای بیمار نبایستی دست بیمار را ببندند؟! صنایع دولتی یا خصولتی آسیب رساننده به کل جامعه و یا ترک فعل کنندگان در نهادهای دولتی وحکومتی بایستی جبران خسارت نمایند و نه مردم عادی که در آن خسارت نقشی نداشته اند؟ و جبران خسارت تعطیلی ها در صنف خوراک در هر مرتبه تعطیلی بایستی به فعال صنف خوراک پرداخت شود!

"سامانه معاملات خوراک"را در گوگل جستجو کنید و یا به نشانی  vib.ir بروید و بعنوان کاربر صنفی و همچنین کاربر مردمی ثبت نام کنید و بیابید که آیا این سامانه می تواند کاهش دهنده معضل باشد یا خیر؟

 

چطور"سامانه معاملات خوراک" به تامین کننده خوراک عمده کمک می کند تا تعطیلی ها و تغییر ساعت های کاری کشور به وی ضربه نزنند؟

مسلم است وقتی در سیستم اداره شهر و کشور برنامه ریزی فعالیت تولیدی طبق تعطیلات رسمی کشور و طبق ساعت رسمی اعلام شده در  ابتدای سال نباشد کسانی که از این وضعیت منتفع می شوند و یا حداقل آسیب کمتری می بینند کسانی هستند که به خود سیستم وصل هستند چون اول آخرش حقوق خود را از بیت المال برداشت می کنند ولی تولید کنندگان عمده خوراک از کجا بایستی  عدم نفع تحمیل شده و یا خسارت به سبب عمل دیگری را جبران نمایند؟!

آش کشک خالته ، میخای بخواه نمیخای نخواه!

کجای مملکت سامان دارد که اینجاش داشته باشه!

تا به اینجاش که به ما گذشته است، از اینجا به بعدش را هم سپری می کنیم؟!

موارد فوق چند تا از گفته های شما بوده است که در بالا آورده شد........... ولی "سامانه معاملات خوراک" به شما کمک می کند تا مستندات موثق برای خودت بدست بیاوری که در آینده چنانچه یک روزی تصمیم گرفتی که از بابت ضررهایی که بخاطر خراب کردن برنامه ریزی کاری ات از سوی تصمیم گیران شهر و کشور به کسب و کارت وارد شد بتوانی ادعای حقوقی بنمایی و خسارت بگیری؟!

چطوری؟

شما معاملات فروش آتی خوراک عمده ات را به قیمت ثابت و به شکل قطعی از طریق سامانه معاملات خوراک انجام می دهی و پیش پرداخت می گیری و تسویه حساب می کنی! تمام این فروش های آتی خوراک ثبت و ضبط می شوند و در صورت استعلام کارشناس رسمی دادگستری به درخواست دادگاه در اختیارش قرار خواهد گرفت تا ثابت شود که شما بخاطر اشکال در یک رویه و عرف کاری که به اجبار به شما تحمیل شده است متضرر شده اید؟!

چنانچه یک برنامه تعطیلی یا تغییر ساعت از سمت برنامه ریزان شهری یا کشوری برخلاف قانون اعلامی در ابتدای سال وارد برنامه رسمی کاری کشور شود مطابق ماده یک قانون مسئولیت مدنی بایستی باعث و بانی خسارت، نسبت به جبران خسارت وارده به فرد حقیقی یا حقوقی مدعی اقدام نماید.در اینجا دقت کنید که اکثر مواردی که دولت اعلام می کند مقررات هستند و قانون نیستند و قانون شدن مستلزم تایید شدن تعطیلی و تغییر ساعت های مکرر کاری بتوسط مجلس قانون گذار می باشد.

  • سیدحسین احمدی