آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

بر اساس این لایحه ساعت کار کارکنان در هفته به 40 ساعت کاهش و تعطیلات پایان هفته به دو روز افزایش می‌یابد. این لایحه در تاریخ 20 اسفند 1402 توسط نمایندگان مجلس تایید شده است.

رسیدگی به لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در دستورکار نمایندگان بود که امروز راجع آن تصمیم گیری شد.

بنظر بنده که شهروندی از شهروندان ایران هستم این قانون به نفع مردم ایران نمی باشد و از مردم ایران می خواهم که نسبت به آن اعتراض کتبی با مکاتبه به قوه مقننه و با شکایت در دیوان عدالت اداری و مکاتبه با هیات دولت بنمایند.

طبق این قانون بنا می شود که تنبلی نهادینه شود همچنین موجه می شود که چنانچه کارکنان دولت در تعطیلات آخر هفته کار کنند اضافه کار بگیرند یا چنانچه در ساعت پس از موظف کاری اقدام به کار نمایند اضافه کاری بگیرند که این به این معنی است که راه را برای گرفتن بودجه اضافی و پرداخت پول اضافی دارند فراهم می کنند.

این درحالیست که این نمایندگان فعلی نبایستی راجع به این لایحه مهم تصمیم گیری نمایند و بایستی به نمایندگان جدید محول نمایند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی