آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در مصاحبه ویدیویی که آقای علی لاریجانی با خبرگزاری تسنیم راجع فردای آتش بس در فلسطین داشت به اجرای طرح رفراندوم در فلسطین بعنوان بهترین راه حل ایجاد آرامش در منطقه اشاره کرده بود.

بنده بعنوان شهروند عادی ایران خدمت ایشان عرض می کنم که ابتدا برای کشورت تدبیر کن و سپس برای دیگران نقشه و راهکار بده.

بنده خدا! کشور ما هم اکنون نیاز به رفراندوم قانون اساسی دارد چون قانون اساسی فعلی برای 30-40 سال پیش هست و نسل فعلی قوانین مندرج در قانون اساسی را قبول ندارند.

راجع رفراندوم نیز مردم در اعتراضات اخیر به کررات شعار و درخواست دادند و شما گوش شنوا نداشتید و الان چطور با هزار کیلومتر فاصله با غزه و فلسطین توانستید صدای آنها را بشنوید؟

پس گوش دارید ولی برای ملت خود ندارید و سرتان در خانه دیگران می باشد؟

خدا عاقبت همه ما را بخیر کند.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

حجاب بان

قانون می گوید قبل از تصویب یا اجرایی کردن دستورالعمل یا قانونی که به مردم چیزی را تحمیل می کند بایستی آن قانون یا دستورالعمل در سایت وزارت کشور قرار داده شود.

بنابراین استقرار حجاب بان ها در فضاهای مشاع می بایستی قبلا از طریق سایت وزارت کشور به اطلاع عموم مردم برسد و سپس در صورتیکه از سوی اشخاص حقیقی یا حقوقی برعلیه آن اقامه دعوی نشد و آنرا به دیوان عدالت اداری ارجاع ندادند به مرحله اجرا درآورد.

بدین ترتیب افراد مملکت که از بابت نیروهای حجاب بان معترضند می توانند در دیوان عدالت اداری اقامه دعوی نمایند.

همچنین در صورت تحمیل هزینه (وقتی، مالی، حیثیتی، بدنی) به مردم، شخص آسیب دیده می تواند مستقیما به 110 گزارش بدهد و یا در دفتر خدمات الکترونیک قضایی اقامه دعوی پس از مشورت با وکیل دادگستری بنماید و مدارک لازم را جمع آوری کند و همچنین گزارش پلیس110 را بعنوان سند نزد خود نگه دارد تا پس از اینکه شکایت این دو وکیل دادگستری راجع ابطال بخشنامه وزارت کشور راجع حجاب بان ها به ثمر نشست با در دست داشتن آن گزارش پلیس 110 به دادسرای ناحیه 28 تهران یا مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت تهران و یا ... بابت تنبیه کیفری و یا درخواست خسارت اقدام نمایند.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

رهبر ایران در تاریخ 8آذر1402 به مناسبت هفته بسیج در دیدار بسیجیان گفتند: جداکردن مردم تحت عناوینی مانند «طرفدار این یا آن» جای گله دارد.

بنظر اینجانب که یک شهروند عادی ایران هستم رهبر ایران لازم هست که یکی از بازرس های خود را به داخل واگن های مترو تهران و ایستگاه های مترو تهران بفرستد تا ببیند که مسند نشینان مملکت با پول بیت المال چه پوسترهایی را برای جداسازی مردم از یکسری دیگر از مردم دارند هزینه و صرف می کنند.

این گروه های افراطی با هنرمندی تمام در حال کاشتن نفرت در دل مردمی هستند که از گروه حاکم نیستند و مطمئنا هر کاشتی به یک دوره داشتی نیاز دارد و مطمئنا زمان برداشتش نیز خواهد رسید.

الان گروه تفرقه انداز در حالت داشت با یکسری حرکات و تبلیغات زشت دیگر هستند و اینها می دانند که بقایشان در گرو داشت خوب این کاشت نفرت می باشد.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

کلاه ماسک  فیس بسیجیان و ماسک دهان بانوان بسیجی

در عکس های رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان در تهران را که نگاه می کردم دیدم که آقایان از کلاه ماسک فیس  و خانم های بسیجی نیز از ماسک دهان به وفور استفاده کرده بودند؟!

چنانچه بسیجی یک نیروی مردمی هست پس قایم شدن چه معنایی دارد؟

کسی که از مردم است و برای مردم قدمی برمی دارد چرا بایستی به اینکه چهره اش را دیگران ببینند افتخار نکند؟!

آیا اینجا اسرائیل است که از ترس موساد بایستی احراز هویت نشوند مبادا که ترور می شوند؟!

یا اینکه هنوز جو امنیتی پارسال در پس فوت خانم مهسا امینی در جریان است که ترس از مقابله مردم با بسیجیان وجود دارد؟

بهرحال خودمان در حال سوا و جدا کردن هستیم و تبعاتش را خودمان یا می دانیم یا نمی دانیم؟ ولی آنها که دارند بین مردم تفرقه می اندازند کارشان را خوب بلد هستند؟ "تفرقه بیانداز و حکومت کن"

البته چیزی که بیشتر به ذهن آدم متبادر می شود این است که اینها شاید ایرانی نیستند و به همین خاطر از پوشش اینچنینی برای صورت شان استفاده می کنند.

  • سیدحسین احمدی