آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

قانون جنگل

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم مورخه 19/12/1402 شرکت متا حسابهای کاربری رهبر ایران را در اینستاگرام و فیسبوک بسته است. 

امیرعبداللهیان به اقدام مخالف آزادی بیان «متا» اعتراض کرده است.

وزیر خارجه ایران اقدام «متا» در سانسور سخنان مقام معظم رهبری را غیر اخلاقی و توهین به میلیونها دنبال کننده مواضع و اخبار ایشان دانست.

بنده بعنوان شهروندی از شهروندان ایران لازم است خدمت مسئولین ایران عرض کنم مگر اینجا قانون جنگل دارد که کسی که زور و مقام دارد می تواند در سایت هایی که وزارت خانه های مختلف ایران آنرا فیلتر و ممنوع کرده اند حساب کاربری داشته باشد و فعالیت نماید و علنا نیز اظهار به داشتن آن و فعالیت در آن نماید؟!

در ایالات متحده امریکا که 200 سال از پیدایشش نمی گذرد و مهد تمدن نیست قانونی وجود دارد که نبایستی اقرار به کار خلاف عرف بین الملل کرد.

ولی در ایران عرف شده و قبح و زشتی آن از بین رفته است که مسئولین درجه یک مملکت علاوه بر اینکه حساب کاربری در سایت های ممنوعه ایجاد می کنند سپس بخاطر بستن حسابشان توسط مدیر آن سایت از قدرت اجرایی وزیر دولت شان استفاده می کنند تا آنرا غیراخلاقی نشان بدهند درصورتیکه نبایستی اصلا صدایش را در بیاورند چون اصلا در سایتی که وزارتخانه خودشان برای عام مردم ممنوع کرده بوده است افتتاح حساب کرده اند و نبایستی اصلا علنی کنند.

بهرحال این نشان می دهد که رنگ زرده تخم مرغ آنها رنگین تر است و همه قوانین و سخنرانی ها و شعارها برای خام کردن مردم است.

  • ۰۲/۱۲/۱۹
  • سیدحسین احمدی

اینستاگرام

شرکت متا

فیسبوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی