آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

۱۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

چندی است علاوه بر حسینیه ها، مساجد، مزار شهدای گمنام در پارک ها و بوستان ها، امامزاده ها، ... اقدام به ایجاد سازه یا ساختن دکوری شبیه ضریح در ایستگاه های مترو نموده و نوای سوگواری پخش می نمایند.

در اینجا این سوال برایم پیش آمده است که ایجاد ضریح در ایستگاه های مترو دلیل بر استقبال مردم از اینگونه فضاها و اینگونه مراسم می باشد یا اینکه بدلیل از رونق افتادن اینچنین رویدادهایی در اماکنی از جمله مسجد، حسینیه، امامزاده،... به سمت تحمیل اجباری رویت اینچنین فضاهایی و شنیدن اینچنین آواهایی در اماکن پرتردد و شلوغ برآمده اند؟!

 

  • سیدحسین احمدی
  • ۱
  • ۰

از فروردین 1402 تا کنون تعداد زیادی از واحدهای صنفی خصوصی بدلیل عدم رعایت پوشش بتوسط بانوان گرامی ایران زمین با پلمپ و اخطار مواجه شده اند که این از منظر قانونی دارای اشکال می باشد.

در دلایلی که مجریان قانون به آن اشاره می کنند به مکان ارتکاب جرم استناد می کنند که این یک چیز من درآوردی و جدید است که در قانون اساسی و در قوانین مجلس نمایندگان وجود ندارد.

در حقوق کیفری هم سالهاست که «اصل شخصی بودن مجازات‌ها» پذیرفته شده و در زمره اصول بنیادین حقوق کیفری قرار گرفته است و برای اینکه در دنیا بخاطر کارهای عجیب و غریب مان شهره شویم مجدد برخلاف جریان آب در حال حرکت هستیم.

نکته جالب توجه درباره اجرای قانون حجاب(که دارای پشتوانه مردمی نیست و همچنین از حق طبیعی و خدادادی تبعیت نمی کند) این است که این قانون در واحدصنفی که یک مکان شخصی و خصوصی است و قوانین تجارت و کسب و کار از آن حمایت می کنند تمام و کمال اجرا می شود ولی این قانون حجاب در اماکن مترو و ... که مالکیتش مردم نهاد و دولتی و حکومتی هست و مدیریتش با افراد حقوق بگیر از بیت المال و خزانه کشور است اجرا نمی شود.

بدیهی است در اجرای قانون در اماکن خصوصی چون می توانند به معیشت مردم فشار آورند این رویه را دنبال می کنند تا طرف را عاصی کنند ولی در اماکن غیرخصوصی چون مجبور به پرداخت به کارکن تشکیلات هستند و نمی توانند از قانون استنکاف کنند بدلیل عدم پوشش بانوان محترم ایران زمین، بنابراین در این اماکن، قانون را اجرا نمی کنند و حقوق مدیر را می پردازند و درب واحد ارایه دهنده خدمت را پلمپ نمی نمایند.

البته این چیز جدیدی نیست، همانطور که در این ایام شاهد هستیم برای افراد عازم مراسم اربعین از خزانه ارزی کشور ارز ارزان قیمت می دهند و از بودجه عمومی کشور هزینه می کنند ولی برای ایام شادی و باستانی مردم ایران زمین اینچنین راهپیمایی هایی برگزار نمی کنند و اینچنین بودجه هایی را صرف نمی نمایند.

البته که اطرافیان حکومت با وجود چنین وضعیتی می توانند سواری بگیرند!

  • سیدحسین احمدی
  • ۱
  • ۰

پادکست و موشن گرافی معرفی کتاب زبان اسپانسرشیپ در سایت آپارات در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

کسانی که دارای دارایی نامشهود و شهرت می باشند.کسانی که ابتکار اختراع و طرح نوآورانه دارند.کسانی که موقعیت اسپانسری و تبلیغاتی دارند.کسانی که سازمان ده و مجری رویداد هستند.کسانی که قصد توسعه پروژه شان را دارند. مطمئنا مطالب داخل این موشن و کتاب بدردشان می خورد.

لینک زیر جهت دسترسی به این موشن تقدیم می شود:

https://www.aparat.com/v/j026u

 

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

با توجه به  جدید بودن موضوع موسیقی خوراک که به آهنگ غذا و نوشیدنی، موسیقی آشپزی، آهنگ خوراک دام، آهنگ سرود ملی غذا و کتاب موسیقی خوراک و تئاتر موزیکال غذا می پردازد ، برآن شدیم که پادکست و موشن گرافی معرفی آنرا تهیه کنیم تا مخاطبان راحت بتوانند با آن ارتباط بگیرند و بر احتمال مشارکت شان افزوده شود.

بدینوسیله لینک زیر جهت دستیابی به کلیپ معرفی می شود:

https://www.aparat.com/v/H0uA3

  • سیدحسین احمدی
  • ۱
  • ۰

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به لایحه یک‌فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) طبق اصل 85 قانون اساسی در اجرای ماده 164 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی 1402/05/22قرار داشت.

پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان با بررسی این لایحه بر اساس اصل 85، نمایندگان با اکثریت آرا با این موضوع موافقت کردند.

بر این اساس لایحه، حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) برای بررسی به کمیسیون ویژه ارجاع داده می‌شود و پس از تصویب آن در کمیسیون، لایحه مستقیماً به شورای نگهبان ارسال می‌شود و دیگر به جلسه علنی آورده نمی‌شود و پس از تصویب در شورای نگهبان، نمایندگان در جلسه علنی فقط درباره مدت اجرای آزمایشی این لایحه تصمیم‌گیری می‌کنند.

تخلفات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی به قرار زیر می باشند:

1- طبق اصل 85 قانون اساسی فقط در موارد ضروری، مجلس می تواند اختیار وضع بعضی‏ از قوانین‏ را با رعایت‏ اصل‏ هفتاد و دوم‏ به‏ کمیسیون‏ های‏ داخلی‏ خود تفویض‏ کند، ولی شرایط این ضرورت تعیین نشده است بنابراین با توجه به اوضاع عادی کشور، ضرورتی وجود ندارد که نمایندگان مجلس خود راسا نسبت به بررسی و تصمیم گیری راجع لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب اقدام نمایند و این گفته براساس خط اول  از همین ماده 85 قانون اساسی است که می گوید سمت‏ نمایندگی‏ قائم‏ به‏ شخص‏ است‏ و قابل‏ واگذاری‏ به‏ دیگری‏ نیست‏، استنتاج می گردد.

توجه: مجلس قبل از واگذاری این مسئولیت به کمیسیون داخلی خودش می بایستی شرایط غیر عادی و شرایط ضروری را مستند به دلایل و مدارک و شواهد به مردم اثبات نماید و سپس اقدام به ارجاع موضوع به کمیسیون داخلی نماید.

2- این لایحه می بایستی قبل از بررسی در کمیسیون یا صحن مجلس در سایت وزارت کشور جهت اطلاع عموم مردم قرارداده شود و سپس در مجلس یا کمیسیون هایش بررسی شود که این مهم نیز انجام نشده است.

3- با توجه به "...تصویب‏ دائمی‏ اساسنامه‏ سازمانها، شرکتها، مؤسسات‏ دولتی‏ یا وابسته‏ به‏ دولت‏
را با رعایت‏ اصل‏ هفتاد و دوم‏ به‏ کمیسیونهای‏ ذیربط واگذار کند و یا اجازه‏ تصویب‏ آنها را به‏ دولت‏ بدهد." برمی آید که قانون گذار قانون اساسی تمرکزش و منظورش از تصویب این قانون، روی مسائل حقوقی و مالی مجموعه های تحت پوشش دولت بوده است و اصلا منظورش به حقوق و آزادی های طبیعی و خدادادی نبوده است و این اقدام مجلس قدم نهادن در یک راه شبهه دار می باشد که قصد فریب دادن دارند و یا قصد موجه سازی دارند.

4- مجلس با تصویب اینکه لایحه پس از تایید کمیسیون به شورای نگهبان برود در اصل اقرار کرده اند که مخ شان تعطیل است و نمی خواهند تلاش کنند که خودشان به کنه موضوع دست بیابند و یا بررسی کنند و در اصل می خواهند مثل قضیه مرجع تقلید یا مثل قضیه امور اقتصادی ببینند که اطرافیان حکومت چه می گویند که آنها فقط در نهایت چیز دیکته شده را تصویب نمایند. لذا این اقدام مجلس نیز اشتباه است.

5- در نهایت با توجه به نزدیک بودن پایان دوره نمایندگی نمایندگان فعلی مجلس، بنابراین بهتر است که بررسی لایحه عفاف و حجاب به نمایندگان جدید مجلس سپرده شود.

توجه: همانطور که می دانیم نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی در زمانی انتخاب شدند که کمترین مشارکت مردمی در انتخابات اتفاق افتاده بود و این نمایندگان دارای پشتوانه عظیم مردمی نمی باشند بنابراین تایید یا رد لایحه ای بتوسط این نمایندگان که دارای وجاهت و پشتوانه کافی مردمی نمی باشند صحیح نمی باشد و لازم است تا شروع دوره بعد صبر شود.

سخن پایانی: با توجه به وجود دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و همچنین قدرت تحلیل مسئله در بین مردم شایسته است که مجلس شورای اسلامی منحل شود و رای گیری راجع قوانین کشور مستقیما به خود مردم واگذار شود.

  • سیدحسین احمدی
  • ۱
  • ۰

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در تاریخ 11مرداد1402 احمد وحیدی امروز در سومین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین در مرکز همایش‌های رازی اظهار کرد:وزیر کشور با بیان این‌که دشمنان انسانیت و معنویت و حقوق بشر اخبار پیاده‌روی اربعین را سانسور می‌کنند، گفت: در سال جاری آمادگی داریم که همه ظرفیت‌ها را برای برگزاری پیاده‌روی اربعین به‌کار بگیریم.

برای اربعین و برای 22 بهمن و برای عید غدیر تمام ظرفیت ها برای اطرافیان حکومت بکار گرفته می شود آنانی که در اقلیت هستند ولی ابزارهای خفقان را در اختیار دارند ولی برای اکثریت جامعه که پیرو افکار و عقاید اطرافیان حکومت نیستند امکان رفراندوم فراهم نمی شود؟!

هل من ناصر ینصرنی؟

آیا راهکاری برای انتقال این مطلب به اطرافیان حکومت وجود دارد که مردم قدرت تحلیل مسئله دارند.

شما نمی خواهید بفهمید یا به نفعتان نیست که بفهمید که مردم قدرت تحلیل مسئله دارند.

  • سیدحسین احمدی
  • ۱
  • ۰

نیروهای خودسر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضائیه در حاشیه نشست خبری امروز (سه‌شنبه 10 مرداد) در جمع خبرنگاران درباره انتشار تصاویر کشف حجاب برخی کارکنان سکوها در فضای مجازی و برخوردهایی که با این سکوها انجام شده از جمله پلمب و توقیف فعالیت آن‌ها و این‌که "آیا این برخوردها با تأیید و مجوز قوه قضائیه صورت گرفته است یا خیر؟" گفت: دستور پلمب تعدادی از سکوها از سوی قوه قضائیه نبوده و ما تاکنون چنین دستوری مبنی بر پلمب اماکن یا واحدهای متخلف صادر نکرده‌ایم.

با چنین اقراری از سوی قوه قضاییه محرز شد که قوای سه گانه ایران در حال بازی دادن ملت و کسبه ایران هستند، از یک طرف می گویند کلیه امور بایستی قانونی باشد و بدون قانون نبایستی کاری انجام بشود ولی ا ز طرفی نیروهای خودسر زیر نظر حکومت می آیند بدون دستور قضایی اقدام به پلمپ کسب و کارها در فضای مجازی و یا واقعی می کنند.

رییس قوه اجراییه می گوید کسب و کار نبایستی تعطیل بشود که کارگران و کارمندان آن بیکار نشوند ولی عوامل حکومت می آیند به خاطر حجاب اقدام به پلمپ می کنند!

در کل یاد گرفته اند چطور مردم را سر کار بگذارند و چطور طفره بروند و چطور گردن دیگری بیاندازند!

45 سال که تا الان گذشته است و با این روش 45 سال دیگر هم خواهند گذراند!

 

  • سیدحسین احمدی
  • ۱
  • ۰

در چند هفته اخیر در حالی کمیسیون اقتصادی مجلس ملی و همچنین خبرگزاری تسنیم بر طبل ترک فعل شورای نظارت می کوبند که انگار در چند سال اخیر در ایران زندگی نمی کرده اند و صاحب منصب و مسئولیت  و صاحب تریبون نبوده اند؟!

در سال 1397 رییس جمهور حسن روحانی و معاون اول اسحاق جهانگیری و رییس کل بانک مرکزی ولی الله سیف ترک فعل در اجرای قانون نظام ارزی شناور مدیریت شده کردند و نه علی لاریجانی رییس مجلس و نه آقای پورابراهیمی کمیسیون اقتصادی مجلس از سمت ملت به قوه قضاییه شکایت نکردند و پیگیری مستند نیز ننمودند.

بنابراین این کمیسیون کشکی مجلس ملی و این خبرگزاری بی منطق لازم است سکوت اختیار کنند چون صلاحیت خود را از دست داده اند و لازم است آدم هایی که سابقه روشن و عدالت خواهی دارند پیگیر قضایای اتاق بازرگانی ایران باشند.

  • سیدحسین احمدی
  • ۱
  • ۰

چندسالی است که گزارش ها و مصاحبه ها و پیگیری های خبری خبرگزاری تسنیم را دنبال می کنم و بعنوان یک خواننده این سایت خبری به این باور رسیده ام که این خبرگزاری به دنبال انتشار اخبار بی طرفانه نمی باشد و در جهت موجه جلوه دادن یکسری از افکار و حرکات و رفتار زشت اطرافیان حکومت حرکت می کند.

در قضیه توقیف کشتی انگلیسی، اقدام به موجه جلوه دادن اینکار سپاه کرد و حتی وقتی از فرمانده های سپاه گفت که پیشنهاد ورود آن داستان به کتب درسی آموزش و پرورش را داده است اقدام به انتشار این خبر زشت نمود.

در قضیه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران که اخیرا به کررات در این خبرگزاری منتشر می شود همش قصد دارد با اعتراضات پاییز 1401، فرد و شخص رییس اتاق را آلوده و منتصب کند که زهره چشم از دیگران که این اخبار را دنبال می کنند بگیرد که معلوم است از سمت اطرافیان حکومت این سیاست به این خبرگزاری دیکته و دنبال می شود.

در قضایای اوضاع اقتصادی مملکت که فی الحال رمق مردم را گرفته است کلا به سمت توجیه دولت و حکومت می رود و ایرادها را کمرنگ و یا موجه جلوه می دهد.

در زمینه نفرت پراکنی نیز بین شیعه و سنی با بولد کردن اخبار مسجد مکی زاهدان تابحال خوب عمل کرده است.

در زمینه های دیگر نیز کلا ترازوی خبری اش میزان نبوده است و بسمت حکومت و اطرافیان حکومت بوده است درصورتیکه حکومت روبنای ملت است و همه ی این صاحب منصبان و این خبرگزاری ها بایستی در خدمت مردم باشند ولی فی الحال با انتشار این اخبار و سکوت صاحب منصبان در تقبیح اخبار خبرگزاری تسنیم ، این برمی آید که مسئولان نیز با زشتی ها که این خبرگزاری انتشار می دهد مشکلی ندارند و با آن موافق هستند.

در کل این خبرگزاری به سمت خبرگزاری زرد شدن دارد به سرعت پیش می رود.

  • سیدحسین احمدی
  • ۱
  • ۰

قوه قضاییه و قوه مقننه و قوه  مجریه که فشل باشند همین می شود که راجع حقوق مسلم، زبان در کام می کشند و راجع حقوق خدادادی بانوان ایران زمین اقدام به دست درازی و مهمل گویی میکنند.

الان بیش از 35سال از خاتمه جنگ تحمیلی ایران و عراق گذشته است ولی هنوز  غرامت جنگ مطالبه نشده است؟!

آیا کسانی که بر مسند قوای سه گانه ایران نشسته اند کاردان هستند یا ادای کاردانان را در می آورند یا بخاطر اینکه مردم تحلیل مسئله نمی دانند لازم نیست آن خبرهای حق را عیان نمود؟

بهرحال در این ایام که پرونده های گذشتگان در حال افتتاح می باشد اینجانب بعنوان شهروند ایرانی نیز درخواست دارم پرونده غرامت جنگ تحمیلی از عراق نیز افتتاح گردد و مطالبات به خزانه کل کشور بیاید.

 

  • سیدحسین احمدی