آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

نظریه ای مطرح است که

1-      موسیقی آشپزی، شرایط استاندارد اصوات منتشره در محیط آماده سازی و پخت هر غذا و نوشیدنی را قالب بندی و سیستماتیک می کند بطوریکه در دستور پخت هر غذا و آماده سازی هر نوشیدنی موثر باشد.

توجه: مطابق اصول GMP که به شرایط خوب تولید می پردازد پرداختن به اصوات فضای آماده سازی و پخت نیز برای تضمین کیفیت الزامی می باشد.

2-      هر آهنگ غذا و یا موسیقی خوراک(ایجادی و توافقی) دارای انرژی هست و حامل امواج انرژی و تکمیل کننده انرژی خوراکی است که در حال مشاهده و تناولش هستیم.

     توجه: این انرژی از طریق آهنگ تولیدی قبل از اینکه از طریق زیبایی بصری، از طریق عطر و از طریق طعم و از طریق لطافت به آن برسیم قابل انتقال به خورنده غذا از طریق حس شنوایی می باشد.

3-      هر آهنگ خوراک و آشامیدنی، کلامی است که می توان به مخاطب، نوع غذا و نوشیدنی مدنظر را انتقال داد.

4-      موسیقی آشپزی هر خوراک و نوشیدنی متفاوت با دیگری است بطوریکه اثرات آن در سرعت آماده سازی، در طعم، زیبایی،عطر و لطافت غذا موثر و قابل درک برای آشپزی و برای خورنده غذا و نوشیدنی خواهد بود.

5-      از موسیقی آشپزی هر غذا در دستور پخت غذاها می توان استفاده کرد.

هم اکنون آهنگ غذای کباب و آهنگ غذای پیتزا و همچنین سرود ملی خوراک ایران آماده شده است و درصدد هستیم طبق شرایطی برای یک یا چند مجتمع غذایی پذیرایی اجرایی نماییم و آمار و ارقام نظرسنجی ها و  آزمایشات را مکتوب کنیم.مطمئنا به دستاوردهای مطالعاتی خوبی دست خواهیم یافت.از واحدهای صنفی داخلی  خارجی علاقمند به همکاری دراین باره دعوت به همکاری می شود.علاقمندان از طریق همین وبلاگ یا ایمیل sha8296@yahoo.com با ما در تماس باشند.

 

تیم ملی آشپزی موسیقی خوراک
عنوان: معرفی تیم ملی آشپزی موسیقی خوراک
توضیحات: آشپزها و سرآشپزها و مدیران آشپزخانه صنعتی
 

کشورداری