آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هم اکنون با تصویب قانون عفاف و حجاب در مجلس نمایندگان قدمی به سمت محدودیت در حق طبیعی انسانها که از سوی خداوند اعطا شده بود از سوی گروه حداقلی انسانها برداشته شد.

برای تکمیل این فرآیند جبری کافیست که آیین نامه قوه قضاییه نیز در معیارها پیشروی کند و عرف و روال جامعه و خواسته اکثریت مخاطبان را ندیده بگیرد.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری تسنیم در تاریخ 2مهر1402 از همدان، سردار سرتیپ رضا طلایی نیک در ‌یادواره شهدای شهرستان کبودرآهنگ گفت:رسما اعلام می‌کنیم موشک ‌اسرائیل‌زن در اختیار داریم‌.

امروز موشک‌هایی در اختیار داریم که اسم آنها را موشک‌های اسرائیل‌زن گذاشته‌ایم و نقطه هدف آنان در وهله اول سرزمین‌های اشغالی است.

بنظر اینجانب که یک شهروند عادی ایران هستم واقعا مسئولیت قسمت سیاست گذاری ما یا بی در و پیکر هست یا اینکه واقعا به سمت دشمن سازی پیش می رویم و مدرک و دلایل و مستندات را متقن می کنیم.

مشابه این وضعیت که الان سخنگوی وزارت دفاع بوجود آورد را در سال 1398 رییس جمهور امریکا دونالد ترامپ بوجود آورد که حالا در دادگاه های ایران و دادگاه های عراق گریبانگیرش شده است و باعث شده حتی سرویس مخفی امریکا از آن زمان تا کنون بیش از همه روسای جمهور سابق امریکا اقدام به سرویس دهی امنیتی نماید.

دونالد ترامپ در آن سال پس از هدف قراردادن سردار سلیمانی در رسانه ها ظاهر شد و در کمال خونسردی گفت که ما زدیم.و دلایل و مدارک و مستندات برای اقامه دعوی کیفری حقوقی برعلیه خودش را رسما مهیا نمود.

الان نیز سخنگوی وزارت دفاع با این اقدام خود مشابه کار اشتباه رییس جمهور امریکا را مرتکب شد و در آینده ای نه چندان دور هم خودش و هم مردم ایران بایستی چوب این سخن نابخردانه یا قلدرمآبانه را بخورد.

لازم است به وزیر دفاع و یا رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران این مطلب را برسانند که لازم است در سطح فرماندهان و مدیران عالی مراکز نظامی و انتظامی اقدام به آموزش های روابط عمومی و سنجیدن حرف ها و مصاحبه ها و سخنرانی ها بنمایند چون جنگ همیشه با کلمات تهدیدآمیز و خشن و یا رفتارها و کردارهای خارج از عرف بین الملل شروع شده است.

  • سیدحسین احمدی