آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

۲۷ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مقرر شد کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی راجع ساختار، روش‌ها و فرایندهای اجرایی گشت ارشاد فعالیت نماید و همچنین مقرر شد قوه قضاییه در قالب لایحه تعریف دقیق از حدود حجاب شرعی و شفاف شدن مفاهیم مبهم مربوط را به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها جهت بررسی ارایه نماید.

پس از واقعه فوت خانم مهسا امینی معلوم شد که نواقصی در قانون حجاب و فعالیت گشت ارشاد وجود دارد که متاسفانه با مرگ تنی چند از هموطنان کشورمان همراه بود.

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در دو قسمت ایراد دارد یکی اینکه می گوید هیچگونه ضرب و جرح در مواجهه و انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است که این مطلب صحیح نمی باشد.بلکه بایستی می نوشت طبق گزارش پزشکی قانونی که آثار مشهود را گزارش کرده است هیچگونه ضرب و جرح در مواجهه و انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی ایجاد نشده است و راجع به صدمات غیرمشهود که باعث شده بطور ناگهانی بیماری زمینه ای مرحومه خانم امینی عود کند نیز مدارک و شواهد موثقی وجود ندارد. ولی با توجه به اینکه هر معلولی دارای علتی هست و هر گاه کسی سکته می کند یا فشارش بالا و پایین می شود براثر فشار عصبی و روانی اتفاق می افتد ممکن است عود کردن بیماری زمینه ای مرحومه خانم امینی ناشی از رفتار و گفتار پلیس گشت ارشاد بوده باشد.

دوم اینکه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها می گوید تعریف دقیق از حدود حجاب شرعی و شفاف شدن مفاهیم مبهم مربوط و همچنین ساختار، روش‌ها و فرایندهای اجرایی گشت ارشاد لازم است بررسی و اصلاح شود که این مطلب نیز صحیح نمی باشد، بلکه با توجه به اصل مطلب این واقعه(مرگ مرحومه خانم مهسا امینی بخاطر موضوع پوشش وی) و اعتراضات مردم  به قانون حجاب اجباری نیاز به همه پرسی رکن اصلی می باشد و پرداختن به فرعیات به کوچه علی چپ رفتن می باشد.

فی الحال پرداختن به ساختار گشت ارشاد و یا حدود حجاب شرعی و یا ترویج حجاب و عفاف و انجام راه‌های ایجابی فرع قضیه می باشند و به قول معروف گرنهی خشت اول معمار کج تا ثریا رود دیوار کج!

پس ابتدا بایستی همه پرسی راجع به قانون حجاب بشود و قبل از همه پرسی می بایستی لایحه یا موضوع همه پرسی در سایت وزارت کشور جهت اطلاع عموم و جابجایی لغات و درک عمومی از حجاب ایجاد شود و سپس بقیه موارد.

البته به نظر این نگارنده برای اینکه بعدها هرآنچه که راجع به پوشش بانوان اتفاق می افتد به اسلام نچسبد لازم است که کلمه حجاب و بی حجابی برداشته شود و به اسم هنجار اجتماعی ازآن یاد شود و در نوشته ها و ... از آن یاد و استفاده شود.

با توجه به اکثریت جامعه، پوشش چادر و یا مانتو بدانگونه ای که گروه اطراف حاکمیت فکر می کنند دیگر ممکن نیست اتفاق بیفتد و زین پس پوشش موی سر نمی تواند بصورت اجباری اتفاق بیفتد.

راجع به پوشش بدن نیز شاید از طریق حراست سازمان ها بشود اجبار ایجاد کرد ولی در سطح جامعه چنانچه روی آن بخواهد تمرکز بشود اعتراضات شهریور 1401 مجدد تکرار می شود.

چنانچه گروه اقلیت حاکمیت بخواهند از طریق بسیج، سازمانهای ذیربط در تبلیغات اسلامی و رسانه میلی و ... بیش از اندازه به این موضوع بپردازند یا فشار بیاورند پدیده دو ملتی دارای شکافی عمیق تر می شود و امکان رویارویی مردم با مردم فراهم می شود.

حال نخبگان کشور و دست اندرکاران حکومت کدام را صلاح بدانند که اجرا بشود تا صلاح کشور حفظ شود الله اعلم.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

رییس جمهور در 23مهر1401 در همایش منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما گفت: ایران با این تکانه ها نمی لرزد...

ولی لازم است که ایشان بداند با این تکانه ها بالاخره یک جای کشور لق می زند که...!

لازم است پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه همایش منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور ابتدا اقدام به جمع آوری روایت های شفاهی مردم درباره کنش های اجتماعی از زمان دلار جهانگیری تا پس از مرگ مهسا امینی بنماید تا بتوان دارو و درمانی برای این عارضه اجتماعی که پی در پی سر می کشد و فروکش می کند پیدا کرد.

چنانچه مسئول ذیربط مایل به تبیین بیشتر این راهکار از سوی این نگارنده داشت می تواند قرار جلسه تعیین و اعلام نماید.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

پدیده دوملتی

خبرگزاری تسنیم در تاریخ 23مهر1401 راجع هنرمندان جوان فعال مجموعه های فرهنگی که دارای عاطفه بالا، دغدغه مند، رئوف ، ایده آلیست و غصه دار مسائل اجتماعی جامعه مطلب نوشته است و گفته اگر کسی ایشان رانشناسد فکر می کند با کسانی که دگم، بسته، بدون احساس، دارای درک سطحی از انسانیت و به طورکلی صفت‌هایی از این دست هستند مواجه هستیم؟!

قضیه اعتراض ها به دیوارنگاره میدان ولیعصر بطور ناگهانی که پیدا نشده است وقتی پس از اعتراض تعداد قابل توجهی از مردم به مرگ مهسا امینی ، سردار سلامی فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنها را "عده قلیلی مهره شطرنج دشمن" خطاب می کند و یا رهبر جمهوری اسلامی به در می گوید که دیوار بشوند که جمهوری اسلامی نهال نیست و درخت تناور شده است و کسانی که فکر کندن آن را می کنند غلط کرده اند؛ در اصل دارند گروهی که معترض هستند و در کف خیابان می آیند را تحقیر و تهدید و تمسخر می کنند؟! آیا فکر می کنید با این روش، آتش آنها خاموش می شود؟!

پدیده دو ملتی از زمانی که امکان اعتراض به رفتار طرف مقابل از یک طرف جامعه گرفته شد بوجود آمد. نه اینکه الان فکر کنیم در حال بوجود آمدن است بلکه بوجود آمده بوده است گروهی مردم عادی هستند و گروهی اطرافیان حکومت هستند؟!

کسانی که جوانان هنرمند را ترغیب به دیوارنگاره کردند در اصل آنها را مهره شطرنج برای مواجهه با مردم عادی ایران - تهران کردند و اگر نیت سو نداشتند چرا از زنان ایرانی (خانم انوشه انصاری، خانم ریاضی دان ایرانی،...) در دیوارنگاره استفاده نکردند؟!

چرا از این زنان برای خانه ملی گفت و گوی آزاد راجع به حجاب اجباری و گشت ارشاد و مرگ مهسا امینی و امر به معروف و نهی از منکر هنوز بهره نبرده اند؟

لطفا با کلمات جور قصد ناجور نکنید؟!مردم می فهمند که دارید چپکی راه می روید برای تطهیر اشتباهات؟!

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

رهبر انقلاب در دیدار سران قوا،جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی مورخه 22 مهر 1401 گفتند:نهال جمهوری اسلامی اکنون به درختی تناور تبدیل شده است که غلط بکند کسی حتی فکر کندن آن را نیز بکند.

با توجه به قانون اساسی که آزاد اندیشی و آزادی بیان را قانونی دانسته، با توجه به خیری که برای کشورم می خواهم مطالبی که در ادامه می آید را عرض می کنم:

معمولا باغبان نهال را می کارد که وقتی درخت شد از میوه اش و از الوارش بهره ببرد یا بواسطه فضای سبزی که درخت ایجاد می کند از سایه اش از ارزش افزوده زمین آن درخت بهره ببرد.

الان تعداد باغبانانی که درخت تناور جمهوری اسلامی را مراقبت می کردند کم شده است و آن باغبانان گذشته، طی سالیان گذشته نهال های دیگری در جاهای دیگر کاشته اند و الان به فکر الوار این درخت تناور که جمهوری اسلامی می باشد هستند!

در بین معترضان داخل کشور و یا خارج کشور به دنبال آن شخص یا اشخاصی که فکر کندن درخت تناور را کرده اند نباشید! چون آن اشخاصی که قصد الوار درخت را کرده اند معترض نیستند و آنها حیله گران و طماع ها هستند!

چون آن اشخاص می دانند که این درخت دیگر نهال نیست؟!که با کندن درست شود؟!

الان درخت شده است و بایستی آن را با تبر زد؟!

چه کسی می تواند با تبر بزند؟

فقط خودی می تواند با تبر بزند! 

این معترضان از خودی های اطراف جمهوری اسلامی نیستند اینها مردمان عادی هستند!خودی های اطراف جمهوری اسلامی را از وزارت اطلاعات بخواهید به شما آمار بدهند که چه کسانی هستند که الان بایستی چنین وضعیتی پیش بیاید تا آنها به الوار برسند؟

آنها همان کسانی هستند که در گذشته از آخور می خوردند و حالا می خواهند هم از آخور بخورند و هم از توبره بخورند؟!

انها همان مسندنشینان قبلی کرسی های حکومتی هستند

ضمنا شما نیز احدی از ایرانیان هستید لذا پیروی از مصوبه های شورای عالی انقلاب فرهنگی که اخیرا در تاریخ 17مهر تصویب شده است و راجع خانه ملی گفت و گوی آزاد می باشد برای شما نیز الزامی می باشد.

نماز جماعت بدون امام جماعت نمی شود

لذا لازم است در یکسری از اجتماعات اعتراضی که در خانه های ملی گفت و گوی آزاد قرار است برگزار شود حضور یابید و راجع به نهال جمهوری اسلامی و درخت تناور صحبت کنید تا ببینیم دهه 70-80 های ایران چه می گویند و چه می خواهند؟

 

 

 

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

جشنواره های فرهنگی هنری در حال حاضر به دنبال ترویج سبک زندگی،توسعه شهرها، برندسازی گردشگری،تاثیرگذاری برفضای جامعه،روزهای ملی و هنر عامه پسند و برندسازی تجاری هستند.

مراکز خدمات غذایی پذیرایی، مراکز اقامتی تفریحی، مراکز سرگرمی و بازی و ... فضایی را ایجاد می کنند که در آن امکان استفاده از حواس 5 گانه و غرایز انسانی به فعلیت برسند و چون برای به فعلیت رسیدن کامل این حواس و غرایز در ابتدا  و به ظاهر هیچ آموزش و اتلاف وقتی وجود ندارد هر روزه مشتاقان بیشتری برای حضور در این مراکز پیدا می شود چنانکه می بینیم مراکز نامبرده شده فوق در اقصی نقاط جهان اقدام به نوآوری های سرویس دهی نیز می نمایند تا تعداد کاربران شان نیز افزایش بیابد.

تاثیرات این سرویس های جدید بر روی کاربران می تواند هدف جشنواره موسیقایی خوراک باشد با این عنوان " بررسی تاثیر رویداد جشنواره موسیقایی خوراک در افزایش تمایل مشارکت کنندگان به داشتن روابط اجتماعی و اقتصادی با افراد گروه های ذیربط و انجام نوآوری درداخل کشور" .

برای ارتباطات با شرکت مجری می توانید از سایت www.vib.ir بازدید نمایید.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بجنورد گفت:۴۲۳۴ نفر در زندان‌های آمریکا در یک سال به قتل رسیده اندکه ۵۰ زن آمریکایی حین دستگیری پلیس کشته شدند.(به گزارش تسنیم)

والسلام نامه تمام-

عادی کردن قتل زن ایرانی که کلید زده شده بود حالا با مقایسه با کشور جهان اول(usa) می خواهد وجهه درست پیدا کند که چون آنجا این اتفاق افتاده است حالا این یکی که در ایران اتفاق افتاده است چیز عجیبی نیست یک چیز عادی هست که حتی در کشور جهان اول هم رخ می دهد ما که جهان سوم هستیم بایستی از الگوی جهان اول تبعیت کنیم و بپذیریم که کسی در حین ارشاد اگر زهره ترک شود وبیماری زمینه ای اش عود کند و بمیرد ، این یک چیز عادی است؟!

میگن همش نزن بیشتر بوش درمیاد؟!اینجارو میگن!

راهکار 1-معذرت خواهی فراجا بخاطر زهره ترک کردن مهسا امینی 2- همه پرسی راجع قانون حجاب 3- ایجاد یک راهپیمایی مشابه راهپیمایی اربعین برای کسانی که غیرمذهبی هستند.

بیشتر از این معطل کنید بیشتر بایستی غلط بزنید. البته چون از بیت المال خرج و مخارجتان هست برای  شما مشکلی نیست ولی معترضان از طولانی شدن دوره اعتراضات بیشتر ضرر می کنند!

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

سند جدید درباره پرونده مهسا امینی؛ "درخواست پدر مهسا برای تغییر محل کار وی به‌دلیل بیماری"

این مدرک که توسط اداره بیمه تامین اجتماعی منتشر شده است این مطلب را می رساند که مهسا امینی دارای بیماری زمینه ای بوده است و این مطلب را می رساند که نحوه رفتار گشت ارشاد باعث عود کردن بیماری زمینه ای مرحومه مهسا امینی شده است پس مسبب بایستی دادگاهی و مطابق رای دادگاه با وی برخورد شود.

همچنین چون ایرانیان دارای پرونده روانشناسی نمی باشند پس بایستی فرض را بر این گذاشت که تمام  ایرانیان دارای بیماری زمینه ای می باشند پس پلیس در مواجهه با افراد بایستی طوری رفتار کند که با یک بیمار دارد طرف می شود و اگر درست رفتار نکند باعث زهره ترک شدن طرف ممکن است بشود و مسبب مرگ وی گردد.

همچنین قوانینی که به این مخاطرات ناشی از اجرای قانون توجه نکرده اند بایستی مورد بازنگری و اصلاح قرار بگیرند از جمله قانون حجاب و از جمله دستورالعمل های پلیس در رسیدگی به هنجارها.

همچنین لازم است که برای غیرمذهبی ها کانال تخلیه روانی ای تعریف نمود بمانند راهپیمایی اربعین تا لزوم وجود گشت ارشاد از بین برود.

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده قلیلی از جوانان کشور تحت‌تأثیر القائات دشمن قرار گرفتند و به این جوانان اندک می‌گوییم که دشمن را بشناسید و مهره شطرنج سیاسی دشمن علیه کشور بزرگ ایران نشوید.

اینگونه گویش مسبوق به سابقه است چنانچه یادتان باشد در سال 1388 پس از انتخابات ریاست جمهوری احمدی نژآد رییس جمهور وقت عده قابل توجهی از مردم را خس و خاشاک قلمداد کرد؟!

در اینجا به جای خس و خاشاک از کلمات عده قلیلی مهره شطرنج استفاده شده است

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

رئیس قوه قضائیه گفت: قطعاً یک کنش اعتراضی شامل آتش زدن قرآن و پرچم و سوزاندن اموال مردم و کشته‌سازی نمی‌شود بلکه تعریف و چارچوب خاص و مشخص خود را دارد.

رییس محترم.لطفا چارچوب خاص و مشخص اعتراض و کنش اجتماعی را بفرمایید چیست؟ 

نکند همین تصویب خانه گفتگوی ملی که چند روز پیش حرفش بوده است را چارچوب خاص و مشخص اعتراض و کنش اجتماعی می دانی؟!

  • سیدحسین احمدی
  • ۰
  • ۰

محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات اخیر نشان داد که وزارت خارجه و حتی دستگاه قضا باید به صورت جدی به مسئله رسانه های فارسی زبان خارجی ورود پیدا کنند و دروغ پراکنی این شبکه ها را از طریق حقوقی و قضایی دنبال کنند.

یکی بیاد به این آدم خواب آلوده بگوید تو که در ایران زندگی می کنی اول اعلام جرم برای رسانه میلی دروغگو را دنبال کن رسانه های فارسی زبان خارج از کشور پیشکش؟!

دختره از زهره ترک شدن گشت ارشاد بیماری زمینه ای اش عود کرده و مرده و رسانه های داخلی در حال عادی جلوه دادن آن هستند آن وقت آقای نماینده دنبال اعلام جرم برای رسانه های فارسی زبان خارج از  کشور هست.

 

  • سیدحسین احمدی