آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

بسته های نذری و شادباش و خیرات اموات که در روزهای خاص ملی و مذهبی سال توزیع می شوند شایسته بررسی می باشند!

این بسته ها معمولا در تکایا در خیابان ها، در مساجد پس از نماز، در بهشت زهرا و آرامستان های شهرها و در جشنواره های شهرداری در پارک ها توزیع می شوند.

آیا توزیع کنندگان این بسته ها تا کنون فکر کرده اند که کار خیر چنانچه پایه ای باشد پی در پی خواهد بود؟

در اینجا فعلا به پول پراثر شهرداری تهران که در اینگونه مراسم ها در حمایت به مجریان  برنامه های شادباش پرداخت می شود می پردازیم.

این پول پرداخت می شود صرفا برای اینکه کاری انجام شده باشد و در لیست کارهای انجام شده ی اجتماعی شهرداری ثبت شود.

درصورتیکه این پول صرف هزینه ای شهرداری چنانچه با برنامه ریزی و از طریق سامانه معاملات خوراک هزینه شود می تواند باعث تعادل و ثبات قیمت کیک و شیرینی در سطح شهر گردد؟!

بله این ممکن است!یک دست صدا ندارد ولی دست شهرداری یک دست قوی و بزرگ است و صدا دارد؟!

دست سازمان تبلیغات اسلامی نیز اینچنین است!

این نهادهای مردمی و دولتی می بایستی مجریان را ملزم به خرید خوراک های توزیعی شان از جمله کیک و شیرینی و شربت از تامین کنندگان عمده کیک و شیرینی از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف مستقر در محله توزیع بنمایند و از طریق سامانه معاملات خوراک نیز صحت تحقق این خواسته را رصد نمایند!

بدین ترتیب شادباش واقعی صورت می گیرد؟! در تمام اعیاد ایرانی و اسلامی

مصرف کننده جزء که مردم باشند تناول می کنند و شاد می شوند مصرف کننده عمده از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف محله نیز با تامین کیک و شیرینی و شربت و فروش به توزیع کنندگان و مجریان برنامه شادباش به شادی می رسند علاوه بر اینکه بعلت تقسیم تامین خوراک بین تامین کنندگان متعدد، توزیع ثروت نیز صورت می گیرد و کسب و کارهای خانگی و صنوف محله به درآمدهایی برای ادامه حضورشان در آن کسب و کار دست می یابند!

پس راهکار شادباش واقعی و دائمی برای ساکنین محله از برگزاری جشن عید ، خرید و فروش کیک و شیرینی و شربت عمده از طریق سامانه معاملات خوراک می باشد.

ارزشی که در اینجا به تامین کنندگان و مصرف کنندگان عمده داده می شود تعادل و شفافیت و ثبات قیمت و همچنین سهم از بازار خرید و فروش خوراک می باشد.علاوه بر اینکه هر دو گروه به خیل عظیم از تامین کنندگان و همچنین مصرف کنندگان در این سامانه نیز برخورد می کنند و تعدد انتخابشان زیاد می شود.

 سامانه معاملات خوراک بستری است در فضای اینترنت که نرم افزار کدنویسی شده ای روی دمین www.vib.ir قرار گرفته است و این امکان را برای تامین کنندگان عمده از 1-گروه مشاغل خانگی 2-گروه صنوف سطح شهر 3-گروه کارگاه های کوچک 4-گروه صنایع متوسط 5-گروه صنایع بزرگ فراهم کرده است که بتوانند محصولات خود را در مقیاس عمده(حداقل 100 واحد) به قیمت ثابت و به شکل قطعی برای تاریخی معین در آینده به مصرف کننده عمده یا معامله گر بفروشند.

با جستجوی عبارت "سامانه معاملات خوراک" در گوگل می توانید ما را پیدا کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه عمل سامانه می توانید بعنوان کاربر عادی و کاربر صنفی ثبت نام نمایید و آنرا وارسی نمایید.

  • ۰۱/۰۴/۲۸
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی