آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

آیا درد یک متقاضی مسکن فقط داشتن مسکن است یا مسکنی که اسباب آسایش وی در اطراف آن فراهم باشد؟!

هدف ما از حیات چیست؟زندگی کردن و یا زنده ماندن؟ هر سال دریغ از پارسال! حدود هر 20 سال برای پانسمان زخم بی مسکنی از مسکن مهر و نهضت ملی مسکن رونمایی و پیاده سازی میکنند بدون تدبیری برای خوراک ساکنین این مجتمع ها؟!

حال که این مجتمع ها قرار است ساکنین دائمی داشته باشند چرا برای کاهش قیمت خوراک نهایی مصرفی آنها تدبیری نمی شود که کمترین آنها بخاطر عدم وجود امکانات به فکر نقل مکان بیفتند؟!

خوراک!تدبیر راجع خوراک نهایی مصرفی صبحانه،ناهار و شام می تواند باعث قوت گرفتن حضور این افراد در این مجتمع ها شود.

وقتی شخصی با اهل خانواده اش به زندگی در مجتمع مسکونی در حاشیه شهرها تن داده است یعنی این هم ممکن است که به منوی غذایی منظمی در طول هفته و ماه نیز تن بدهد؟!

یعنی اگر امکان خرید خوراک نهایی مصرفی وعده های اصلی را در تعداد عمده برای توزیع در ساعات معین در اختیار این افراد قرار بدهیم احتمالش زیاد است که اقدام به پیش خرید بکنند! بدین ترتیب یکی از هزینه های زندگی این گروه از مردم کم می شود و یکی از دغدغه های اصلی شان رفع می شود!

این تدبیر می تواند به توسط شرکت های پخش خوراک نهایی از بین اشخاص حقیقی و یا حقوقی انجام شود.این گروه های حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید خوراک نهایی از تامین کنندگان عمده سامانه معاملات خوراک به قیمت عرضه و تقاضا می نمایند و سپس در ساعت و مکان معین به ساکنین این مجتمع های مسکونی حاشیه شهرها تحویل می دهند! هم خیر این دنیاست و هم خیر آخرت!

راهکار:ایجاد گروه پخش خوراک در چنین مناطقی با هدف تامین خوراک ساکنان این منطقه به قیمت عرضه و تقاضا ولی بطور شفاف و متعادل و با ثبات از طریق سامانه معاملات خوراک می تواند به توسعه این مناطق و ایجاد رغبت روزافزون به این نهضت کمک شایانی بنماید.

سامانه معاملات خوراک در این بین تامین کنندگان عمده خوراک نهایی که از گروه مشاغل خانگی و از گروه صنوف سطح شهر هستند را به مصرف کنندگان عمده که گروه های پخش خوراک می باشند وصل می کند و این گروه های پخش نیز خوراک را به مصرف کنندگان جزء که ساکنین این مجتمع های مسکونی هستند و قبلا به قیمت ثابت و قطعی سفارش خرید داده اند و تسویه کرده اند تحویل می دهد؟!

قیمت خوراک در محدوده زمانی معین شفاف متعادل و ثابت می شود!

تامین کننده عمده خوراک نهایی نیز با تعجیل و بدون برنامه اقدام به خرید مواد اولیه غذایی نمی نماید در نتیجه قیمت مواد اولیه غذایی نیز رو به ثبات و کاهش می گذارد!

سامانه معاملات خوراک بستری است در فضای اینترنت که نرم افزار کدنویسی شده ای روی دمین www.vib.ir قرار گرفته است و این امکان را برای تامین کنندگان عمده از 1-گروه مشاغل خانگی 2-گروه صنوف سطح شهر 3-گروه کارگاه های کوچک 4-گروه صنایع متوسط 5-گروه صنایع بزرگ فراهم کرده است که بتوانند محصولات خود را در مقیاس عمده(حداقل 100 واحد) به قیمت ثابت و به شکل قطعی برای تاریخی معین در آینده به مصرف کننده عمده یا معامله گر بفروشند.

این سامانه بایستی در مدت زمان فعالیت خود بتواند قیمت خوراک را شفاف متعادل و با ثبات بنماید.

با جستجوی عبارت "سامانه معاملات خوراک" در گوگل می توانید ما را پیدا کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه عمل سامانه می توانید بعنوان کاربر عادی و کاربر صنفی ثبت نام نمایید و آنرا وارسی نمایید.

  • ۰۱/۰۴/۲۸
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی