آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

یکبار با عنوان گرد و غبار بار دیگر با عنوان آلودگی هوا بار بعدی با عنوان ضعف سیستم تولید برق و ... هر بار تعطیلی هر بار تغییر ساعت... اصلا به برنامه ریزی تولید و فروش این صنوف توجه می شود؟ خیر-فروش در صنعت های دولتی قبلا اتفاق افتاده است و درآمد محفوظ است پس بیخیال و فاتحه برای صنف خوراک؟!

اگر میشد مستند و موثق ثابت کرد که از بابت این تعطیلی به چه میزان به صنوف تامین کننده خوراک عمده ضرر وارد می شود و یا هزینه تحمیل می شود خیلی خوب می شد چون می توانستند با کمک یک وکیل زبردست اقدام حقوقی نمایند و ادعای عدم نفع یا خسارت به سبب عمل دیگری بنمایند؟!

مژدگانی به تامین کننده خوراک عمده ! مطلب عرض شده در بالا دیگر جزو آرزوهای شما نیست چون محقق شده است و اکنون در دسترس شما می باشد. شما با سامانه معاملات خوراک مستند و موثق ادعا کنید و در امور حقوقی نیز از وکلای معرفی شده ی ما نیز مشورت بگیرید.

اداره کنندگان مملکت با این تدبیر فعالان این صنف خواهند دریافت که بخاطر مریضی پای بیمار نبایستی دست بیمار را ببندند؟! صنایع دولتی یا خصولتی آسیب رساننده به کل جامعه و یا ترک فعل کنندگان در نهادهای دولتی وحکومتی بایستی جبران خسارت نمایند و نه مردم عادی که در آن خسارت نقشی نداشته اند؟ و جبران خسارت تعطیلی ها در صنف خوراک در هر مرتبه تعطیلی بایستی به فعال صنف خوراک پرداخت شود!

"سامانه معاملات خوراک"را در گوگل جستجو کنید و یا به نشانی  vib.ir بروید و بعنوان کاربر صنفی و همچنین کاربر مردمی ثبت نام کنید و بیابید که آیا این سامانه می تواند کاهش دهنده معضل باشد یا خیر؟

 

چطور"سامانه معاملات خوراک" به تامین کننده خوراک عمده کمک می کند تا تعطیلی ها و تغییر ساعت های کاری کشور به وی ضربه نزنند؟

مسلم است وقتی در سیستم اداره شهر و کشور برنامه ریزی فعالیت تولیدی طبق تعطیلات رسمی کشور و طبق ساعت رسمی اعلام شده در  ابتدای سال نباشد کسانی که از این وضعیت منتفع می شوند و یا حداقل آسیب کمتری می بینند کسانی هستند که به خود سیستم وصل هستند چون اول آخرش حقوق خود را از بیت المال برداشت می کنند ولی تولید کنندگان عمده خوراک از کجا بایستی  عدم نفع تحمیل شده و یا خسارت به سبب عمل دیگری را جبران نمایند؟!

آش کشک خالته ، میخای بخواه نمیخای نخواه!

کجای مملکت سامان دارد که اینجاش داشته باشه!

تا به اینجاش که به ما گذشته است، از اینجا به بعدش را هم سپری می کنیم؟!

موارد فوق چند تا از گفته های شما بوده است که در بالا آورده شد........... ولی "سامانه معاملات خوراک" به شما کمک می کند تا مستندات موثق برای خودت بدست بیاوری که در آینده چنانچه یک روزی تصمیم گرفتی که از بابت ضررهایی که بخاطر خراب کردن برنامه ریزی کاری ات از سوی تصمیم گیران شهر و کشور به کسب و کارت وارد شد بتوانی ادعای حقوقی بنمایی و خسارت بگیری؟!

چطوری؟

شما معاملات فروش آتی خوراک عمده ات را به قیمت ثابت و به شکل قطعی از طریق سامانه معاملات خوراک انجام می دهی و پیش پرداخت می گیری و تسویه حساب می کنی! تمام این فروش های آتی خوراک ثبت و ضبط می شوند و در صورت استعلام کارشناس رسمی دادگستری به درخواست دادگاه در اختیارش قرار خواهد گرفت تا ثابت شود که شما بخاطر اشکال در یک رویه و عرف کاری که به اجبار به شما تحمیل شده است متضرر شده اید؟!

چنانچه یک برنامه تعطیلی یا تغییر ساعت از سمت برنامه ریزان شهری یا کشوری برخلاف قانون اعلامی در ابتدای سال وارد برنامه رسمی کاری کشور شود مطابق ماده یک قانون مسئولیت مدنی بایستی باعث و بانی خسارت، نسبت به جبران خسارت وارده به فرد حقیقی یا حقوقی مدعی اقدام نماید.در اینجا دقت کنید که اکثر مواردی که دولت اعلام می کند مقررات هستند و قانون نیستند و قانون شدن مستلزم تایید شدن تعطیلی و تغییر ساعت های مکرر کاری بتوسط مجلس قانون گذار می باشد.

  • ۰۱/۰۴/۲۸
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی