آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

معلوم نیست این 2500 دست غذایی(پرس غذایی/ظرف خوراکی/بسته خوراکی/بسته غذایی) که به گفته وزیر کشور به زلزله زدگان جنوب کشور توزیع شد از کجا و چطور تامین شد؟

پول پر اثر بدون شفافیت و بدون امکان مشارکت عمومی تامین کنندگان عمده خوراک هزینه شده است.

هر چند که وضع بحرانی بوده است و اقدام عاجل نیاز بوده است ولی آیا با تدبیر مسئولینی که تا کنون 43 سال در این مملکت زمامداری کرده اند نبایستی طوری اقدام می شد که پول پر اثر این تامین های خوراکی برای مردم زلزله زده بین چند تامین کننده عمده خوراک توزیع میشد؟ آیا می توانستند از طریق سامانه معاملات خوراک بطور شفاف و رقابتی انجام بدهند؟

وقتی برای این موضوع راهکار سیستمی نداشته اند شک دارم که برای جیره های نظامی و اضطراری شان برای جنگ و حادثه های طبیعی تدبیری داشته باشند.

سامانه معاملات خوراک راهکار موارد فوق می باشد.

از طریق سامانه معاملات خوراک، تامین کنندگان عمده، خوراک هایی را به قیمت ثابت و قطعی برای تاریخ هایی در آینده برای فروش ثبت می کنند و مصرف کنندگان عمده از جمله ستادهای مدیریت بحران و هلال احمر و انبارهای جیره های نظامی و اضطراری می توانند بدون نیاز به انبارش اقدام به خرید کنند و در چنین مواقعی استفاده نمایند.

سامانه معاملات خوراک دغدغه تامین خوراک حادثه دیدگان را برای مسئولین می تواند کاهش دهد و دیگر نیاز نیست که کنسروهایی که تاریخ انقضایشان فرارسیده است را به خورد ملت داد؟! چه برسد که نیاز باشد آن کنسروها را انبار کرد؟! چون در سیستم سامانه معاملات خوراک نیاز به انبارش نمی باشد!

سامانه معاملات خوراک دغدغه کمک های بشردوستانه در حوزه خوراک نهایی را نیز حل می کند و دیگر نیاز نیست دلار و یورو برای خوراک نهایی بحران زدگان در کشورهای همسایه هزینه نمود و به همین سادگی به ارز، اجازه خروج از کشور را داد؟ پس بازارچه های مرزی را برای چه دارید برپا می کنید؟

از طریق سامانه معاملات خوراک می توان کدهای معامله خوراک های خریداری شده را درصورتیکه تا قبل از موعد مصرف، در هیچ بحرانی یا کمک بشردوستانه ای استفاده نشده بود را برای فروش به متقاضی دیگر گذاشت!

از طریق سامانه معاملات خوراک میتونی مطمئن باشی که خوراک عمده ات را حتماتحویل میگیری!

از طریق سامانه معاملات خوراک میتونی مرکزی باشی که می تواند خوراک نهایی چنین مواقعی را به قیمت عرضه و تقاضا و به ارز خارجی و یا ارز دیجیتال تامین نماید!

آیا دارندگان بودجه برای هزینه کردن در چنین مواقعی به چنین حسن هایی از تامین نیاز کالا و خدمات می اندیشند؟

سامانه معاملات خوراک بستری است در فضای اینترنت که نرم افزار کدنویسی شده ای روی دمین www.vib.ir قرار گرفته است و این امکان را برای تامین کنندگان عمده از 1-گروه مشاغل خانگی 2-گروه صنوف سطح شهر 3-گروه کارگاه های کوچک 4-گروه صنایع متوسط 5-گروه صنایع بزرگ فراهم کرده است که بتوانند محصولات خود را در مقیاس عمده(حداقل 100 واحد) به قیمت ثابت و به شکل قطعی برای تاریخی معین در آینده به مصرف کننده عمده یا معامله گر بفروشند.

با جستجوی عبارت "سامانه معاملات خوراک" در گوگل می توانید ما را پیدا کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه عمل سامانه می توانید بعنوان کاربر عادی و کاربر صنفی ثبت نام نمایید و آنرا وارسی نمایید.

  • ۰۱/۰۴/۲۸
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی