آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بجنورد گفت:۴۲۳۴ نفر در زندان‌های آمریکا در یک سال به قتل رسیده اندکه ۵۰ زن آمریکایی حین دستگیری پلیس کشته شدند.(به گزارش تسنیم)

والسلام نامه تمام-

عادی کردن قتل زن ایرانی که کلید زده شده بود حالا با مقایسه با کشور جهان اول(usa) می خواهد وجهه درست پیدا کند که چون آنجا این اتفاق افتاده است حالا این یکی که در ایران اتفاق افتاده است چیز عجیبی نیست یک چیز عادی هست که حتی در کشور جهان اول هم رخ می دهد ما که جهان سوم هستیم بایستی از الگوی جهان اول تبعیت کنیم و بپذیریم که کسی در حین ارشاد اگر زهره ترک شود وبیماری زمینه ای اش عود کند و بمیرد ، این یک چیز عادی است؟!

میگن همش نزن بیشتر بوش درمیاد؟!اینجارو میگن!

راهکار 1-معذرت خواهی فراجا بخاطر زهره ترک کردن مهسا امینی 2- همه پرسی راجع قانون حجاب 3- ایجاد یک راهپیمایی مشابه راهپیمایی اربعین برای کسانی که غیرمذهبی هستند.

بیشتر از این معطل کنید بیشتر بایستی غلط بزنید. البته چون از بیت المال خرج و مخارجتان هست برای  شما مشکلی نیست ولی معترضان از طولانی شدن دوره اعتراضات بیشتر ضرر می کنند!

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی