آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

جشنواره های فرهنگی هنری در حال حاضر به دنبال ترویج سبک زندگی،توسعه شهرها، برندسازی گردشگری،تاثیرگذاری برفضای جامعه،روزهای ملی و هنر عامه پسند و برندسازی تجاری هستند.

مراکز خدمات غذایی پذیرایی، مراکز اقامتی تفریحی، مراکز سرگرمی و بازی و ... فضایی را ایجاد می کنند که در آن امکان استفاده از حواس 5 گانه و غرایز انسانی به فعلیت برسند و چون برای به فعلیت رسیدن کامل این حواس و غرایز در ابتدا  و به ظاهر هیچ آموزش و اتلاف وقتی وجود ندارد هر روزه مشتاقان بیشتری برای حضور در این مراکز پیدا می شود چنانکه می بینیم مراکز نامبرده شده فوق در اقصی نقاط جهان اقدام به نوآوری های سرویس دهی نیز می نمایند تا تعداد کاربران شان نیز افزایش بیابد.

تاثیرات این سرویس های جدید بر روی کاربران می تواند هدف جشنواره موسیقایی خوراک باشد با این عنوان " بررسی تاثیر رویداد جشنواره موسیقایی خوراک در افزایش تمایل مشارکت کنندگان به داشتن روابط اجتماعی و اقتصادی با افراد گروه های ذیربط و انجام نوآوری درداخل کشور" .

برای ارتباطات با شرکت مجری می توانید از سایت www.vib.ir بازدید نمایید.

  • ۰۱/۰۷/۲۰
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی