آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

رهبر انقلاب در دیدار سران قوا،جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی مورخه 22 مهر 1401 گفتند:نهال جمهوری اسلامی اکنون به درختی تناور تبدیل شده است که غلط بکند کسی حتی فکر کندن آن را نیز بکند.

با توجه به قانون اساسی که آزاد اندیشی و آزادی بیان را قانونی دانسته، با توجه به خیری که برای کشورم می خواهم مطالبی که در ادامه می آید را عرض می کنم:

معمولا باغبان نهال را می کارد که وقتی درخت شد از میوه اش و از الوارش بهره ببرد یا بواسطه فضای سبزی که درخت ایجاد می کند از سایه اش از ارزش افزوده زمین آن درخت بهره ببرد.

الان تعداد باغبانانی که درخت تناور جمهوری اسلامی را مراقبت می کردند کم شده است و آن باغبانان گذشته، طی سالیان گذشته نهال های دیگری در جاهای دیگر کاشته اند و الان به فکر الوار این درخت تناور که جمهوری اسلامی می باشد هستند!

در بین معترضان داخل کشور و یا خارج کشور به دنبال آن شخص یا اشخاصی که فکر کندن درخت تناور را کرده اند نباشید! چون آن اشخاصی که قصد الوار درخت را کرده اند معترض نیستند و آنها حیله گران و طماع ها هستند!

چون آن اشخاص می دانند که این درخت دیگر نهال نیست؟!که با کندن درست شود؟!

الان درخت شده است و بایستی آن را با تبر زد؟!

چه کسی می تواند با تبر بزند؟

فقط خودی می تواند با تبر بزند! 

این معترضان از خودی های اطراف جمهوری اسلامی نیستند اینها مردمان عادی هستند!خودی های اطراف جمهوری اسلامی را از وزارت اطلاعات بخواهید به شما آمار بدهند که چه کسانی هستند که الان بایستی چنین وضعیتی پیش بیاید تا آنها به الوار برسند؟

آنها همان کسانی هستند که در گذشته از آخور می خوردند و حالا می خواهند هم از آخور بخورند و هم از توبره بخورند؟!

انها همان مسندنشینان قبلی کرسی های حکومتی هستند

ضمنا شما نیز احدی از ایرانیان هستید لذا پیروی از مصوبه های شورای عالی انقلاب فرهنگی که اخیرا در تاریخ 17مهر تصویب شده است و راجع خانه ملی گفت و گوی آزاد می باشد برای شما نیز الزامی می باشد.

نماز جماعت بدون امام جماعت نمی شود

لذا لازم است در یکسری از اجتماعات اعتراضی که در خانه های ملی گفت و گوی آزاد قرار است برگزار شود حضور یابید و راجع به نهال جمهوری اسلامی و درخت تناور صحبت کنید تا ببینیم دهه 70-80 های ایران چه می گویند و چه می خواهند؟

 

 

 

  • ۰۱/۰۷/۲۲
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی