آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

پدیده دوملتی

خبرگزاری تسنیم در تاریخ 23مهر1401 راجع هنرمندان جوان فعال مجموعه های فرهنگی که دارای عاطفه بالا، دغدغه مند، رئوف ، ایده آلیست و غصه دار مسائل اجتماعی جامعه مطلب نوشته است و گفته اگر کسی ایشان رانشناسد فکر می کند با کسانی که دگم، بسته، بدون احساس، دارای درک سطحی از انسانیت و به طورکلی صفت‌هایی از این دست هستند مواجه هستیم؟!

قضیه اعتراض ها به دیوارنگاره میدان ولیعصر بطور ناگهانی که پیدا نشده است وقتی پس از اعتراض تعداد قابل توجهی از مردم به مرگ مهسا امینی ، سردار سلامی فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنها را "عده قلیلی مهره شطرنج دشمن" خطاب می کند و یا رهبر جمهوری اسلامی به در می گوید که دیوار بشوند که جمهوری اسلامی نهال نیست و درخت تناور شده است و کسانی که فکر کندن آن را می کنند غلط کرده اند؛ در اصل دارند گروهی که معترض هستند و در کف خیابان می آیند را تحقیر و تهدید و تمسخر می کنند؟! آیا فکر می کنید با این روش، آتش آنها خاموش می شود؟!

پدیده دو ملتی از زمانی که امکان اعتراض به رفتار طرف مقابل از یک طرف جامعه گرفته شد بوجود آمد. نه اینکه الان فکر کنیم در حال بوجود آمدن است بلکه بوجود آمده بوده است گروهی مردم عادی هستند و گروهی اطرافیان حکومت هستند؟!

کسانی که جوانان هنرمند را ترغیب به دیوارنگاره کردند در اصل آنها را مهره شطرنج برای مواجهه با مردم عادی ایران - تهران کردند و اگر نیت سو نداشتند چرا از زنان ایرانی (خانم انوشه انصاری، خانم ریاضی دان ایرانی،...) در دیوارنگاره استفاده نکردند؟!

چرا از این زنان برای خانه ملی گفت و گوی آزاد راجع به حجاب اجباری و گشت ارشاد و مرگ مهسا امینی و امر به معروف و نهی از منکر هنوز بهره نبرده اند؟

لطفا با کلمات جور قصد ناجور نکنید؟!مردم می فهمند که دارید چپکی راه می روید برای تطهیر اشتباهات؟!

  • ۰۱/۰۷/۲۳
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی