آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

مقرر شد کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی راجع ساختار، روش‌ها و فرایندهای اجرایی گشت ارشاد فعالیت نماید و همچنین مقرر شد قوه قضاییه در قالب لایحه تعریف دقیق از حدود حجاب شرعی و شفاف شدن مفاهیم مبهم مربوط را به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها جهت بررسی ارایه نماید.

پس از واقعه فوت خانم مهسا امینی معلوم شد که نواقصی در قانون حجاب و فعالیت گشت ارشاد وجود دارد که متاسفانه با مرگ تنی چند از هموطنان کشورمان همراه بود.

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در دو قسمت ایراد دارد یکی اینکه می گوید هیچگونه ضرب و جرح در مواجهه و انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است که این مطلب صحیح نمی باشد.بلکه بایستی می نوشت طبق گزارش پزشکی قانونی که آثار مشهود را گزارش کرده است هیچگونه ضرب و جرح در مواجهه و انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی ایجاد نشده است و راجع به صدمات غیرمشهود که باعث شده بطور ناگهانی بیماری زمینه ای مرحومه خانم امینی عود کند نیز مدارک و شواهد موثقی وجود ندارد. ولی با توجه به اینکه هر معلولی دارای علتی هست و هر گاه کسی سکته می کند یا فشارش بالا و پایین می شود براثر فشار عصبی و روانی اتفاق می افتد ممکن است عود کردن بیماری زمینه ای مرحومه خانم امینی ناشی از رفتار و گفتار پلیس گشت ارشاد بوده باشد.

دوم اینکه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها می گوید تعریف دقیق از حدود حجاب شرعی و شفاف شدن مفاهیم مبهم مربوط و همچنین ساختار، روش‌ها و فرایندهای اجرایی گشت ارشاد لازم است بررسی و اصلاح شود که این مطلب نیز صحیح نمی باشد، بلکه با توجه به اصل مطلب این واقعه(مرگ مرحومه خانم مهسا امینی بخاطر موضوع پوشش وی) و اعتراضات مردم  به قانون حجاب اجباری نیاز به همه پرسی رکن اصلی می باشد و پرداختن به فرعیات به کوچه علی چپ رفتن می باشد.

فی الحال پرداختن به ساختار گشت ارشاد و یا حدود حجاب شرعی و یا ترویج حجاب و عفاف و انجام راه‌های ایجابی فرع قضیه می باشند و به قول معروف گرنهی خشت اول معمار کج تا ثریا رود دیوار کج!

پس ابتدا بایستی همه پرسی راجع به قانون حجاب بشود و قبل از همه پرسی می بایستی لایحه یا موضوع همه پرسی در سایت وزارت کشور جهت اطلاع عموم و جابجایی لغات و درک عمومی از حجاب ایجاد شود و سپس بقیه موارد.

البته به نظر این نگارنده برای اینکه بعدها هرآنچه که راجع به پوشش بانوان اتفاق می افتد به اسلام نچسبد لازم است که کلمه حجاب و بی حجابی برداشته شود و به اسم هنجار اجتماعی ازآن یاد شود و در نوشته ها و ... از آن یاد و استفاده شود.

با توجه به اکثریت جامعه، پوشش چادر و یا مانتو بدانگونه ای که گروه اطراف حاکمیت فکر می کنند دیگر ممکن نیست اتفاق بیفتد و زین پس پوشش موی سر نمی تواند بصورت اجباری اتفاق بیفتد.

راجع به پوشش بدن نیز شاید از طریق حراست سازمان ها بشود اجبار ایجاد کرد ولی در سطح جامعه چنانچه روی آن بخواهد تمرکز بشود اعتراضات شهریور 1401 مجدد تکرار می شود.

چنانچه گروه اقلیت حاکمیت بخواهند از طریق بسیج، سازمانهای ذیربط در تبلیغات اسلامی و رسانه میلی و ... بیش از اندازه به این موضوع بپردازند یا فشار بیاورند پدیده دو ملتی دارای شکافی عمیق تر می شود و امکان رویارویی مردم با مردم فراهم می شود.

حال نخبگان کشور و دست اندرکاران حکومت کدام را صلاح بدانند که اجرا بشود تا صلاح کشور حفظ شود الله اعلم.

  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی