آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

بهادری‌ جهرمی سخنگوی دولت تاریخ2آبان1401 در پاسخ به شعارهای دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی که در حمایت خانم مهسا امینی سر می‌دادند، گفت: آقای رئیس‌جمهور در جریان سفر خارجی، موضوع را پیگیری‌ و با خانواده ایشان نیز صحبت کردند؛ من به عنوان کسی که درد از دست دادن دختر را چشیده‌ام به شما می‌گویم که واقعاً این ضایعه دردناک بود اما باید حقیقت را پذیرفت که ایشان به چه دلیلی فوت شده‌اند.

عادی سازی مرگ مهسا امینی که کلید زده شده بود در اینجا از دهان سخنگوی دولت بیرون درآمد که ایشان به دلیل عود کردن بیماری زمینه ای فوت کرده اند و حکومتی ها نمی خواهند بپذیرند که این بیماری زمینه ای بخاطر فشار ناگهانی ناشی از قرارگرفتن در وضعیت روانی و عصبی حاصل از رفتار گشت ارشاد بر روی مهسا امینی وارد شده است که بیماری وی یکدفعه عود کرده و باعث مرگ وی شده است.

یعنی اگر روزی کسانی از خانواده ما بیماری قلبی،افسردگی،... داشتند گشت ارشاد و یا پلیس مسئول اعمال خود در درست رفتار کردن و عدم وجود فشار روانی به این افراد نیستند؟!

لازم است همانطور که پلیس راهور می تواند از طریق بیسیم استعلام تخلفات خودرو را می گیرد پلیس فراجا نیز بتواند با اثر انگشت فرد یا کدملی وی به اطلاعات پرونده روانپزشکی و پرونده بیماری های جسمی متهم آنا دسترسی پیدا کند که بداند نبایستی به این فرد که روبرویش ایستاده است فشار ناگهانی عصبی روانی وارد نماید تا بیماری پس زمینه ای اش عود نماید؟!

  • ۰۱/۰۸/۰۳
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی