آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

پس از مطالعه متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر که در تاریخ 6آبان 1401 در خبرگزاری تسنیم منتشر شد را بپذیرم ولی به دلیل اینکه چوپان دروغگو شده اید نمی توانم بپذیرم و یا خیلی مردد هستم که این اطلاعات صحیح باشد!

از دلایلی که نمی توانم بپذیرم:

1-شعار افراد حکومتی در گفتگوهای بین خودشان این است که حفظ نظام اوجب واجبات است یعنی بخاطر حفظ نظام مطمئنا خدعه می کنند و نیرنگ می زنند.

2-در قضیه مهسا امینی واضح است که دختر بیگناه بخاطر فشار عصبی و روانی ناشی از رفتار گشت ارشاد بیماری پس زمینه ای اش عود کرده و به مرگ دچار شده است ولی باز دارند منکر این اشتباه فراجا می شوند و مسئله را عادی جلوه می دهند!

3-در قضیه هواپیمای اوکراینی که اینهمه آدم کشته شد عزای عمومی اعلام نکردند ولی برای کشته شدگان حرم شاهچراغ عزای عمومی اعلام کردند!

4-در قضیه دلار جهانگیری که مطابق بند ج ماده 81 قانون برنامه پنجم توسعه کشور تخلف ترک فعل از سوی ولی اله سیف رییس کل وقت بانک مرکزی صورت گرفته بود و بنده به عنوان احدی از مردم ایران علیه وی و جهانگیری و روحانی شکایت کردم گفتند که مدارک متقن وجود ندارد؟! ولی با همین بند ج ماده 81 قانون برنامه پنجم توسعه کشور در سال 1400 از شعبه دوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی وی را محکوم به ده سال زندان کردند یعنی اگر مردم حق را گوشزد کنند و مطالبه کنند توجهی نمی شود و یا اغتشاشگر نامیده می شوند ولی اگر خودشان بخواهند کسی را له کنند از هیچ چیز یک عالم مدرک جعلی ایجاد می کنند؟!

در کل چوپان دروغگو شده اید و دود این عدم اعتماد به شما به چشم همه مان خواهد رفت!

  • ۰۱/۰۸/۰۷
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی