آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۱

حمیدرضا مقدم‌فر کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در تجمع بزرگ جامعه پزشکی که ظهر امروز8آبان1401 در دانشگاه تهران و در گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و محکومیت اغتشاشات صورت گرفت گفت:ملت ایران اراده کرد که کشور مستقلی داشته باشد و مانند عربستان گاو شیرده مستکبران نباشد؛ همین رویکرد ملت ایران باعث شد که دشمنان از آنها عصبانی باشند. به روایت خبرگزاری تسنیم.

ایرانیان نمی خواهند گاو شیرده هیچکس باشند همانطور که دولت و حکومت خدمتی شایسته به مردم نمی نمایند ولی منابع خدادادی کشور و بیت المال را برای اموری که اقلیت کشور تصمیم می گیرند صرف هزینه می کنند.

کسانی که در مراسم اربعین می روند یا در حرم شاهچراغ و یا مدافع حرم هستند هر چند که شناسنامه شان ایرانی هست ولی دارای تفکرات مذهبی عربی هستند یعنی اول الویت را با آن طرز تفکر و آن قوم می بینند بعد قوم و تفکر ایرانی!

همین باعث می شود که حکومت و ابزارهای حکومت از این مسئله استفاده کنند و پس از مشکلی که در کشور بوجود می آید سریعا به آن گروه از افراد دست دراز کرده و خواهان اجتماع شوند تا قضیه را به شکل مذهبی عربی پاسخ بدهند درصورتیکه چنانچه توجه کنند که آنها عده قلیلی در قبال عده کثیر مردم ایران هستند که این تفکرات در اولویت نخست شان نیست ممکن است زبان گفتمان و حل مشکل باز شود.

وقتی کارشناسان و مسئولین متوجه شدند که وقتی مشکلی رخ می دهد اول رفع مشکل کنند سپس به دیگری انگ بزنند آن وقت است که مشکلات حل می شود و دشمن نمی تواند اثرگذاری روی مردم داشته باشد.

در حال حاضر می بینیم که وزارت اطلاعات که همیشه می گوید اشراف اطلاعاتی بر سازمان های جاسوسی خارج از کشور دارد اینقدر ضعیف عمل کرده است که قبضه های کلاشینکف در خانه های یکسری افراد پیدا می شود؟! اشراف اطلاعاتی پس کجا بوده که الان بایستی اینها را فهمید؟ 

همچنین وقتی کار به اسلحه و حرف زور از سمت مردم و حکومت رسید مطمئنا جامعه نخبگانی مهاجرت خواهد کرد و این بدان معنا نیست که از سمت کشورهای دیگر دزدیده شده اند و بدین معناست که داخل کشور نتوانسته اند افراد این جامعه را بفهمند که آنها وقت را تلف نکرده و در جای دیگر آن را جستجو خواهند کرد که البته حق آنهاست زمین وسعت دارد و در هر کجا زندگی کنی بنده خدا هستی و هیچ ایرادی ندارد!

اینکه به سادگی فکر کنیم که با کشتن و دادگاهی کردن و تشر رفتن می توانیم این اعتراضات را خاموش کنیم کمی ساده لوحی می باشد و گروه مشاوران و مصلحت اندیشان اطراف حکومت هنوز متکی به اسلحه هستند که چنین فکر می کنند ولی اگر کارآیی اسلحه از دست برود آنموقع چطور می توانند مدیریت کشور بنمایند الله اعلم.

  • ۰۱/۰۸/۰۹
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی