آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

براساس خبرگزاری تسنیم مورخه 9آبان 1401قوه قضائیه فیلمی را از جلسه دادگاه منتشر کرده است که در آن محمد قبادلو صراحتاً اقدام مجرمانه خود را می‌پذیرد و از تصمیم قبلی خود برای اقدام گسترده علیه مأموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفیدرنگ به 5 مأمور پلیس گفته است.

براساس اقاریر این فرد که این اقدام خود را در اعتراضات با منشا مرگ مهسا امینی عنوان کرده است این ذهنیت تداعی می شود که پیرو جو حاکم بر جامعه و فراخوان های رسانه ها ، شرایطی بر وی مستولی گشته است که خود را ملزم به انجام کاری نادرست دانسته است!

انجام کاری برای خود یا برای کسانی که او آنها را به ضایع شدن حق شان تشخیص داده است و به هواداری آنها به پا خواسته است.

مشابه این وضعیت در جنگ تحمیلی نیز از سوی رزمندگان اسلام با روی مین رفتن یا زیر تانک رفتن و ایثار کردن برای پیروزی در نبرد بوده است و در آن زمان نوحه های آهنگران و روایتگری های صدا و سیما ، جو شهادت را بر جامعه حاکم کرده بود!

همانطور که از دو مطلب فوق پیداست نقش روایت گران و تهییج کنندگان و نقش رسانه فوق العاده بالاست که باعث می شود طرف با اینکه می داند می میرد ولی برای دیگران این اقدام را انجام می دهد.

چنانچه این جو بطور فزاینده بالا بگیرد و تعداد زیادی از افراد مثل این فرد، مشابه این اقدام را در جاهایی که نیروهای ویژه و بسیج و پلیس قراردارند انجام بدهند با وضعیت بحرانی و اضطراری مواجه خواهیم شد که نه راه پس وجود دارد و نه راه پیش.

خبرگان حکومت در حال حاضر می بایستی بجای بستن اینترنت و شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد بحث های منطقی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بنمایند و عقلانیت را حاکم کنند و چنانچه استعفا یا خلع منصب از هر مقامی لازم است انجام بشود تا کسانی که خود را مظلوم از بابت ظلم حکومت می بینند به رضایت برسند وگرنه چیزی که بدیهی است خون خون می آورد!

 

  • ۰۱/۰۸/۱۰
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی