آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۱

اوضاع کشور متشنج است و افراد متصل به حکومت و همچنین افراد متمول در حال اقدام به تامین مامن در خارج از کشور برای خود و خانواده شان می باشند اینرا با امروز و فردا کردن این گروه افراد در انجام کار اقتصادی می توان فهمید البته با رفتن به فرودگاه امام خمینی و رصد افرادی که در مسافرت به خارج از کشور هستند نیز می توان اینرا فهمید.

راهکار حل معضل کنونی که در کشور پیدا شده است گرفتن تریبون از فرماندهان سپاه و ارتش و نظامیان است همچنین رسانه میلی و خبرگزاری ها همانطور که از رسانه ای خارج می خواهند که فیلمها و عکسهای ناراحت کننده را مطابق قوانین بین المللی پخش نکنند خودشان نیز همین عدم پخش را رعایت کنند تا مردم خون را نبینند!خون خون می آورد!

دیگر راهکار حل معضل کنونی بحث پیرامون کتاب ترجمه شده تامس هریس راجع به وضعیت آخر و ماندن در وضعیت آخر هست.

احتمالاً نام چهار وضعیت کلی که در این کتاب به آن پرداخته شده است  را شنیده‌اید:

  • من خوب نیستم، تو خوب نیستی
  • من خوب نیستم، تو خوبی
  • من خوب هستم، تو خوب نیستی
  • من خوبم و تو هم خوبی

حکومت الان فاقد نخبگان عاقل می باشد و الان نخبگان دست به اسلحه و قلدرمآب پشت فرمان هستند و آنها نمی توانند آن 4 وضعیت بالا که گفته شد را پیاده سازی کنند بنابراین بایستی بگردند و از بین نخبگانی که می توانند به آنها کمک کنند افرادی را شناسایی و برای بحث پیرامون 4 وضعیت فوق راجع به حل مشکلات کنونی به جلو بفرستند و بطور جد رفع مشکل نمایند و به فریب متوسل نشوند چون مردم دیگر متوجه شده اند و چنانچه رگه ای از نیرنگ را ببینند خدعه را متوجه می شوند!

  • ۰۱/۰۸/۱۳
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی