آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۱

آقای عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان  در سیستان و بلوچستان در تاریخ13آبان1401 جمعه، خواستار برگزاری رفراندوم در جمهوری اسلامی شده است.به روایت خبرگزاری تسنیم

این خواسته ایشان مطابق اصل 59 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران صحیح می باشد.

هرآنگاه تعدادی از مردم خواستار برگزاری رفراندوم راجع موضوعی شوند لازم است اینکار محقق شود تا شک و تردید راجع آن از بین برود.

الان اقلیت حکومت راجع اکثریت کشور ایران تصمیم گیری می کنند و با آوردن عده قلیلی در خیابان ها به بهانه 13آبان و امثالهم می خواهند نشان بدهند که عده کثیری هستند و با فتوشاپ نیز تصویرسازی می کنند.این عده از اسلحه و تهدید و پول و قدرت نیز برای خفقان کسانی که خواهان همه پرسی هستند نیز استفاده می کنند و سرکوب می کنند و به ادامه خفقان اصرار می ورزند.

این خواسته مردم طبق قانون اساسی که برگزاری همه پرسی هست بایستی توجه شود تا هرچند که خداحافظی یکسری افراد با مناصب شان برای آنهادردناک است، ولی حفظ کشور نسبت به حفظ سیستم اصلح می باشد.

چنانچه فراجا پس از اشتباهی که مرتکب شده بود عذرخواهی رسمی می کرد و دادگاه صوری نیز حکم به محکومیت خاطیان می داد کار به اینجا نمی رسید که مردم عادی و اطرافیان خود حکومت خواستار برگزاری رفراندوم بشوند ولی وقتی ماله کشی می کنید بایستی منتظر عواقب که اعتراضات گسترده داخلی از بین اطرافیان خود حکومت و مردم عادی می باشد نیز باشید.

  • ۰۱/۰۸/۱۴
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی