آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

کارشناسان و حاضرین رویداد امروز 16 آبان 1401 در محل اندیشکده حکمرانی شریف پس از ارایه مطلب آقای سجاد صفار هرندی مدیر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و خانم بهاره آروین عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس به این مطلب رسیدند که الگوهای فرارسیدن انقلابی دیگر وجود ندارد.

این نشست که به همت خبرگزاری تسنیم برگزار شده بود با سوال چیستی اقدامات رادیکال از حضار خاتمه یافت و اکثر حاضران این اقدام معترضان به حوادث اخیر را ناشی از ندیده گرفته شدن از سوی دیگران و حکومت دانستند و اشاره کردند که معترضان با این اقدامات خود در صدد مقابله با اقدامات تظاهری نمادهای  حکومت هستند تا آنها نیز طعم بی توجهی و ندیده گرفته شدن را بچشند!

اینجانب نیز دلیل اقدامات معترضین را اعتراض به دیگر هم نوعان خود که سنگ شده اند و در قبال وضعیت موجود هیچ کنشی از خود نشان نمی دهند عرض کردم و مثال غورباقه ای که در آب ولرم و گرم گرفتار می شود و در آخر سر نیز می میرد برای دهه 40-50-60 ها اشاره کردم و گفتم که دهه 70و80 ها خواهان اوضاع بهتر هستند و بخاطر اینکه دهه بالاتری ها با آنها برای تغییر در وضع موجود همراهی نمی کنند با شعارهای ناهنجار قصد بیدار کردن و تکان دادن آنها را دارند.

مسلم است که دهه 70-80 ها خود را جای مرحومه مهسا امینی نیز می گذارند و به دهه قبلی ها می گویند چنانچه این وضعیت برای ما پیش آمده بود با توجه به عکس العمل فعلی شما، قطعی است که هیچ اقدام سازنده ای نمی کردید، پس ما خودمان آستین بالا می زنیم و برای بهبود شرایط تلاش و اعتراض می کنیم.

  • ۰۱/۰۸/۱۷
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی