آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

هنرِ سواری گرفتن را بایستی برایش تابلو چلنیوم با نور زیر نوشته هایش آماده کرد و سردرب اندیشکده های حکمرانی دانشگاه ها نصب کرد.

تا قبل از سال 1399 که پایه ریزی اولین اندیشکده های حکمرانی در ایران بوده است اتاق فکرهای حکومت برای سواری گرفتن موجه و با اتکا به قانون از مردم ایران جاهایی مثل مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان و ... هستند.

پس از تاسیس اندیشکده های حکمرانی که زیر پرچم دانشگاه ها اکثرا فعالیت می کنند سواری گرفتن سنتی به بازوی علمی مجهز گردید! البته بایستی دعا کنیم که سواری گرفتن شان مثل تلاش برای علمی کردن حکمرانی شان نیز علمی بشود.

چرا که الان سواری گرفتن سنتی است ولی تلاش شان برای حکمرانی الگوی علمی دارد. 

و تاکنون خوب عمل کرده اند بطوری که سواری دهنده اکثرا با رضایت سواری می دهد و وقتی هم که سواری نمی دهد با تشری برای سواری دادن سرخط می شود. آنها نیز که سرخط نمی آیند به زندان و به آرامستان هدایت می شوند که باعث بیداری و آگاهی آنهایی که در حال سواری دادن هستند نشوند.

در کل برای درست پیش رفتن اوضاع حکمرانی در کشور نیاز هست که رویدادی با موضوع ایده های برتر در موازی پیش بردن حکمرانی و اندیشه های علمی برگزار شود.

  • ۰۱/۰۸/۲۰
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی