آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۱

نظامی که در آن به نظامیانش تریبون جهت میدان داری برای تحریک مردم معترض می دهد در بد ورطه ای گرفتار شده است.

این نشان می دهد که نخبگان و خبرگان اطراف حکومت، جا را خالی کرده اند و جا را به نظامیان که حرفشان را با زور و اسلحه و تهدید پیش می برند تقدیم کرده اند.

نشانه های این جا خالی کردن نخبگان و خبرگان را در بعد بین المللی نیز می توان دید، در حالیکه ما دستگاه دیپلماسی داریم ولی فرمانده سپاه برای کشورهای دیگر خط و نشان می کشد درحالیکه این رویه را در دیپلماسی دیگر کشورها نمی توانیم ببینیم . همین باعث می شود که نیروی نظامی ای که بایستی خدمتگزار مردم در صحن داخلی کشور باشد و یا مدافع کشور از گزند حوادث تروریسی هدایت شده از خارج باشد به یک نیروی منفور از سوی مردمش تبدیل شود.هم خدمت کن و هم منفور باش.

نقل قولهای این افراد نیز نشان می دهد که از لحاظ مغزی بی تفکر منطقی حرف می زنند یعنی می گویند بخاطر کشورم بخاطر مردمم حاضرم جانم را بدهم و شهید بشوم درصورتیکه همین مردم این کشور از آنها می خواهند که همه پرسی برگزار شود و خواسته اکثریت جامعه در سیستم حکمرانی کشور پیاده سازی شود.

از اشتباهات رایج بسیجیان و سپاهیان که عیان شده است عدم تفکر به این است که شما برای مردمی شهید می شوید که این مردم راضی به تقابل با شما نیستند و مردم خواهان برپایی حقوق شان طبق قانون اساسی هستند و شما در حال خفه کردن آنها برای خواستن این خواسته هستید.

فرماندهان گروه های بسیجی و سپاهی لازم است که همگی طی یک نامه طومار از رهبر ایران خواهان رفراندوم و همه پرسی شوند و خواسته اکثریت جامعه را برای آرامش  و پیشرفت کشور دنبال کنند.

الان در وضعیتی هستیم که با رفراندوم می توانیم کشور و مردم مان را از گزند حوادث اتفاقات مشابه رخ داده در کشورهای سوریه،لیبی،تونس حفظ کنیم.

  • ۰۱/۰۸/۲۶
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی