آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

سلام ای آذینه روی

تو ای گنبد گیتی که خرگه نیلگونت را بر کاینات زمین بیافراشته ای شبه تو درختان سرسبزی اند که بر عکس جاری ات در جنگل ها و بساتین و مرغزارها چتر سبز افراشته اند و عین تو عکس پرتلاطم لاجوری رنگ توست که عین شهاب تو را در زیر پنجه خود از عالم خارج،عالم ناشناخته جدا ساخته است تا نامبارک نبیند و میمون بماند تا همیشه یک اتفاق باشد.

تو ای آیینه ی رخ نمایی زمین که وقت دیدن نامردمی گیری و به غلغله افتی و از شدت حزن و اندوه به ناله و گریه شوی و برای اینکه زمین رخ زشت و ناهمواری رویش بیند صاعقه ای فرستی که بهتر خود بیند و شاید به خود آید و با تکانی گسل های رویش برطرف نماید.

تو ای جایگاه رهیدگان لطف کن و مهربان تر شو تا ما هم جا شویم.

تو ای آیینه نقره گون که صفا و محبت آدمیان را با شفافیت خود به عرصه ی ظهور می رسانی!

تو ای آدینه سفره! برخلایق پر برکت شو که از برکت تو جانداران را بهره هایی ست، جن و انس دو مخلوق ستایشگر رب به میوه های سفره تو ره عرش می روند که تویی جایگاه پله های این ره!

  • ۰۱/۰۸/۲۷
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی