آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

معترض فردی است که حقوقش را می داند و از طریق راه های قانونی اقدام به مطالبه آنها می کند:1-محاکم قضایی 2-نمایندگان مجلس شورای اسلامی 3-اخذ مجوز از وزارت کشور و ایجاد اجتماع

وزارت کشور اعلام کرده که فقط به کسانی مجوز می دهد که بتوانند تضمین کنند که اجتماع به سمت اغتشاش نمی رود؟! پس از این طریق فرد معترض نمی تواند حقوقش را مطالبه کند و به گوش مسئولین برساند که نکته مهمی است بنابراین معترض چه بایستی بکند؟

دادسرای انقلاب که از محاکم قضایی هستند نیز یک تشکیلات غیرقانونی می باشند (براساس نظر حقوقدانان ایرانی که در جایگاه های بین المللی هستند)پس بنابراین دادخواهی در آنها فایده ای ندارد چون در نهایت عدالت را رعایت نخواهند نمود.

دادگاه های حقوقی را نیز خودم تجربه اش کرده ام چون در سال 1397 که دولت از بند ج ماده 81 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و ماده 63 از برخی لوایح قانون برنامه ششم تخلف نمود و باعث تضعیف ارزش پول ملی شد در نهایت از طریق دیوان عدالت اداری، دادسرای کارکنان دولت،دادگاه کارکنان دولت گفتند که تخلفی روی نداده است ولی در سال 1400 در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی شعبه دوم براساس همان بند ج اقدام به محکوم کردن ولی اله سیف به 10 سال حبس نمودند و این نشان می دهد که چنانچه مردم عادی اقدام به اعتراض و دادخواهی نمایند نمی گذارند حرفشان به جایی برسد ولی اگر حکومتی ها خودشان بخواهند با همان بند و ماده اقدام به محکوم و زندانی کردن خاطی می نمایند؟!

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز که نماینده مردم نیستند بنابراین جا و شکل اعتراض وجود ندارد بنابراین هر کسی که بخواهد حقوقش را مطالبه کند در نهایت اغتشاشگر نامیده می شود؟!

بخاطر همین است که در نهایت به امثال بنده یا دیگرانی که اعتراض می کنند و یا خطاها را گوشزد می کنند می گویند تو هنوز پس از 3 ماه نفهمیدی که معترض کیست و اغتشاگر کیست؟و چرا از ایران اینترنشنال پیروی می کنی؟

مسئله مهم این است که بنده ایرانی هستم و از خارجی یا خارج نشین پیروی نمی کنم ولی به این معنی نیست که کورکورانه از نظامی که در حال ایجاد خفقان هست بایستی حمایت کنم و حقایق را نگویم؟

دهه 70-80 ها بدلیل اینکه افکار منسجم و هدف و برنامه ندارند پای بر زمین می کوبند و اعتراض می کنند ولی بنده براساس آگاهی هایم مطالبم را می نویسم و می گویم! هر چند که تعداد نادان هایی که حکومت بر آنها سوار است و دارند از آنها سواری می گیرند زیاد هست، ولی در بین آنها نیز تعدادی آگاه نیز وجود دارند!

  • ۰۱/۰۹/۱۶
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی