آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

خبرگزاری تسنیم در یادداشت اقتصادی مورخه 25آذر1401 نتیجه می گیرد"نتیجه آنکه ارزش اسمی پول ملی، تعیین‌کننده‌ی وضعیت رفاه مردم یک کشور نیست و اسکناس‌های ریال نیز آن‌قدرها که رسانه‌های زرد می‌گویند، بی‌ارزش نیست!"

رسانه زرد(خبرگزاری تسنیم) در حال نشان دادن همه چی آرومه من چقدر خوشبختم، می باشد چون از اطرافیان حکومت است ولی ایا چیزی که استدلال می کند و نتیجه گیری میکند درست است؟

بدیهی است در اینگونه مسائل وقتی مطلبی صحیح بنظر می رسد که جواب پرسش اکثر مردم جامعه باشد و مطرح شده باشد؟!

سوالی که اکثر مردم جامعه الان مطرح می کننداصلا "قدرت خرید ایرانی ها با همین ریال از 112 کشور دیگر دنیا بالاتر است یا نیست و یا در چه جایگاهی قرار دارد"نمی باشد! جالب است نه؟!

سوال مردم این است که با داشتن معادن،نفت،سرزمین 4 فصل،سواحل شمالی و جنوبی،پهنه عظیم سرزمین،نیروی انسانی عالی، ... چرا ما رتبه یک جهان از لحاظ اقتصادی نیستیم؟

درست بود که این رسانه زرد(خبرگزاری تسنیم) این سوال را در جواب سوال های فراوانی که در ذهن مردم راجع ارزش پول ملی مطرح است دراین یادداشت اقتصادی بررسی می کرد؟!

سنگاپور،امارات متحده عربی،چین و ... همگی از 30-40 سال پیش به این طرف تبدیل به کشورهای پیشرفته با ارزش پول ملی بالا تبدیل شده اند و این رسانه زرد بجای مقایسه ارزش پول ملی با چنین کشورهایی که همزمان با انقلاب ایران تحولاتشان شروع شده بوده است نمی نماید؟

این رسانه زرد مطمئنا مثل بقیه حکومتی ها می رود به جنگ و تحریم اقتصادی و اختلاس و ... می چسبد که وضعیت را سفیدنمایی و تبرئه نماید ولی ما همگی بایستی یاد بگیریم و به فرزندانمان یاد بدهیم که وقتی غلطی می کنیم بگوییم که غلط کردیم و به دنبال اصلاح آن باشیم و غلط کردن را به خارج نشین و خارجی نسبت ندهیم چون اگر ما در داخل کشور مستعد فساد و اشتباه و ضعف نباشیم کسی نمی تواند براحتی ما را از گردونه خارج نماید پس نتیجه می گیریم مسئولین ما مستعد فساد و اشتباه و کم دانش بوده اند که الان وضعیت ارزش پول ملی بجای اینکه در رتبه های نخست باشد توسط  این رسانه زرد با رتبه های پایینی مقایسه می شود بخاطر اینکه خودمان را بالاتر فرض کنیم و غصه نخوریم که بیچاره شدیم!

  • ۰۱/۰۹/۲۵
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی