آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

جدیدا کارزاری اطلاع رسانی شده است جهت خروج نقدینگی از بانک ها و تبدیل به طلا و دلار و ... .

لازم است مردم به این مورد توجه  کنند که ارزش پول ملی بمانند حیثیت و ناموس ما می باشد و آدم عاقل بابت موارد ناموسی وارد کارزار نمی شود.

ناموس به نظر من شامل اقوام درجه یک،میهن،پول ملی کشور می باشد.

لازم است مردم همانطور که کورکورانه در 4 دهه گذشته، مرجع تقلید انتخاب کردند و عقلشان را تعطیل کردند این بار چنین کاری ننمایند و عقل شان را به رسانه خارجی نسپارند و بدون بررسی تبعات کارشان به تقلید کاری که دیگران توصیه می کنند اقدام ننمایند.

با خروج ارز ملی و تبدیل به مواردی که آنها اشاره می کنند به بی ارزشی پول ملی دامن می زنیم و این بی ارزشی زمانی سودمند است که در مدت کوتاه بعدی مجبور به فروش آن جهت تامین معیشت خود نشویم چون مسلما گران نیز خواهیم خرید و یا اینکه در کشور دیگری زندگی کنیم که این بی ارزشی بر ما اثر کمتری داشته باشد! بنابراین تبدیل ریال به طلا و ارز و خودرو و امثالهم عاقلانه نمی باشد.

در نتیجه شایسته است که هر اقدامی که به نشانه اعتراض به حکومت می خواهد صورت بگیرد با عقلانیت از سوی مردم همراه باشد تا این تغییرات در حکومت برای فرزندانمان الگو باشد که فرزندانمان در آینده به فرزندانشان بگویند که پدران و مادران ما بمانند پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما اقدام به فحش دادن نکردند بمانند آنها ژنرال ها و مسندنشینان رژیم قبلی را نکشتند بمانند آنها برای خفه کردن یکدیگر به دیگری انگ نزدند بمانند آنها املاک و اموال متواریان رژیم قبلی را مصادره نکردند...

چون اگر این رویه را پیش نگیرید در صورت وقوع انقلاب 1401، در سال 1441 نیز فرزندان ما همینی را که الان از ما یاد میگیرند دوباره تکرار خواهند نمود!

پیشنهاد می کنم بجای اینکار، مردمی که خواهان احقاق حقوق حقه خود هستند  روی مقوا یا با چاپ بنر یا پارچه نویسی،تراکت و از طریق وبلاگ ها بنویسند  "نا نماینده، راه اصلاح امور با همه پرسی را به جریان بنداز" را در جلوی مجلس شورای اسلامی، دفاتر نمایندگان در حوزه های انتخابیه، در تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش رو است، در راهپیمایی 22 بهمن که در پیش رو است بعنوان کارزار اعلام نمایند چون هم حقوقی است طبق قانون اساسی و هم کسانی که مخاطب هستند مسئول و موظف هستند و خارجی یا خارج نشین نیستند که انگ ارسال اطلاعات یا ارتباط به شما زده شود و هم حکومت انگ براندازی یا محاربه بخاطر این موضوع نمی تواند بزند. با اینکار امکان ملحق شدن برادران و خواهران بسیجی و سپاهی نیز به این کارزار وجود دارد.آنان نیز ایرانی هستند و مشکلات اقتصادی و روانی جامعه را درک می کنند.

  • ۰۱/۰۹/۲۹
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی