آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

در میدان رصد کن و در خفا بدر کن

با بررسی نحوه فروکش کف خیابانی اعتراضات 1401 به نحوه عمل متفکرین و عمل مامورین حکومت می توان پی برد:

1- در اعتراضات مردمی، عده ای نقش سرکوب، عده ای نقش مترسک، عده ای نقش تصویربردار، عده ای نقش تحلیگر و ... را ایفا می نمایند.

2-در اعتراضات مردمی، در چند مدت اول تا قبل از شناسایی ماهیت اعتراض و نحوه برخورد با آن اجازه پیشروی داده می شود سپس با رصد معترضین میدان و جلب و دستگیری آنها (در منزل یا در میدان) بقول معروف بز گر را از گله جدا می کنند!

3-در مرحله بعدی، شروع به خالی کردن دل تماشاچی ها و افراد گیر افتاده می کنند تا بز گری بوجود نیاید.

4- همزمان با شروع به خالی کردن دل تماشاچی، کری خوندن و همچنین تصویرسازی منطقی و همچنین دعوت به مشارکت منطقی و ... نیز انجام می شود که در نهایت کسی که وارد گردونه مهیا شده نشود متهم به برانداز و یا مخالف نظام شود.

بهر حال وقتی وقایع سال 1396،1398،1401 را بررسی کنی و به کنه آن بروی می توانی این موارد و خیلی چیزهای بیشتر را از دانشگاه نظام یاد بگیری؟فقط این دانشگاه مدرک نمی دهد، در آخر سر بابت سردرآوردن از این موارد، کار بیخ پیدا میکند؟!

  • ۰۱/۱۰/۲۲
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی