آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

پالس عدم اطمینان قویتر شد

معمولا وقتی مطمئن هستی که هنوز در جلوتر در آن جایگاهی که فعلا هستی باز هم خواهی بود، منظم تر امورات را جلو می بری، ولی وقتی مطمئن نباشی که در آن جایگاه خواهی بود تجدید میثاق کردن، عدم نظم در امورات کاری و اداری، تهدید کردن، عدم صحبت جهت مفاهمه با مخالف و معترض، ضرب شصت نشان دادن، ... رویه کاری و رفتاری قرار می گیرد.

نزدیک نوروز 1402 می شویم و مسئولین مملکت هنوز متوجه وخامت اوضاع انگار نشده اند؟! از پاییز کاسبی ها شل و تعطیل شده است، دولت نتوانسته فضای مجازی را برای کسب و کارهایی که برپایه اینترنت می باشند را محقق کند دولت  نتوانسته وضعیت اقتصاد را متعادل و حداقل با پیش بینی وضعیت مثبت و خوب جلوه دهد حکومت نتوانسته وضعیت را به سمت همه پرسی سوق دهد که آتش زیر خاکستر را خاموش کند و مشارکت همگان را جلب نماید و با ادامه تعطیلی ها بدلیل گاز بدلیل اوضاع ناآرام جامعه بدلیل اوضاع وخیم دلار بدلیل احتمال اجماع جهانی در تحریم ایران بدلیل شیوع مجدد کرونا ویروس و ... احتمال آن می رود برخلاف سال 1357 که بهاران در زمستان آمد ایندفعه آمدن بهار خود تنظیم شود و در رویش لاله ها باشد.

باشد که امانت داران آرای مردم به خود آیند و همه پرسی قانون اساسی را برگزار نمایند و این قائله را ختم به خیر نمایند.

  • ۰۱/۱۰/۲۵
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی