آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

استراسبورگ

در انقلاب سال 1357 نیز گروه های متعدد با طرز فکرهای مختلف دخیل بودند و در آخر با همدیگر توانستند به پیروزی برسند ولی بهرحال یک گروه توانست دیگر گروه ها را در داخل خود هضم کند!

خبرگزاری تسنیم در تاریخ 27دی1401 نوشته که گروه های خارج از کشور نمی توانند با هم متحد شوند و آنرا نقطه قوت برای نظام جمهوری اسلامی ایران تصور می کند ولی لازم است که به تاریخ نگاه کنیم و اینرا بدانیم که در بعضی چیزها گذشت زمان باعث بهبود اوضاع می شود و در بعضی چیزها گذشت زمان باعث از دست رفتن فرصت ها می شود.

بطور مثال ارز دیجیتال بیت کوین را بررسی کنید یا سهم شسینا در بورس را نگاه کنید اینها همیشه به سمت بالا نرفته اند و گاهی حتی از قیمت کف قبلی خود نیز در برهه هایی از زمان پایینتر آمده اند و این مطلب را می رساند که حرکات سینوسی هست و دوباره تکرار می شوند و در بعضی چیزها وقتی که تکرار می شوند ما در آن موقعیت و جایگاه نیستیم که از آن فرصت بهره برداری کنیم!

بعنوان احدی از ایرانیان که به دنبال آرامش هستم به دنبال خیر و صلاح مملکت هستم به دنبال آزادی ها برای همه اقشار مردم هستم از مسئولین مملکت می خواهم که بررسی کنند و خود را جای مردم بگذارند که چنانچه همچنین رفتاری با خودشان شده بود آنها چه عکس العملی می داشتند؟ خود را جای نظام بین الملل بگذارند که چنانچه چنین وضعیتی را در داخل کشور دیگری می دیدند چه عکس العملی می داشتند؟ 

به این نگاه کنند که آیا نمی توانند آن مکر الهی که خودشان در درس دینی به ما آموزش می دادند را راجع به نحوه ارتباط با موضوع هسته ای پیاده سازی کنند که اوضاع کشور بسامان شود؟

آیا نمی توانند آن نرمش قهرمانانه را راجع همه پرسی قانون اساسی اجرا کنند که هم کشور روی آرامش را ببیند و هم چهره خودشان بیشتر از این مخدوش نگردد؟

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

  • ۰۱/۱۰/۲۷
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی