آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

دیکتاتور

خبرگزاری تسنیم در خبر26دی1401 از قول احمدعلی مسعود انصاری از اعضای دربار پهلوی و رئیس دانشگاه ملی(شهید بهشتی) در دوران شاه نوشته است:

"من دوبار از شاه پرسیدم  شما چرا رفتید؟ یک بار در مکزیک از ایشان سوال کردم چرا رفتید؟ و ایشان گفت اگر نمی‌رفتم من را می‌کشتند. 

من به ایشان گفتم که رئیس‌جمهور کره جنوبی هرچقدر هم که کارتر به وی فشار می‌آورد، اصلا اعتنا نمی‌کند تا اینکه در آتلانتا در روزنامه خواندم که همان رئیس‌جمهور کره به ضرب گلوله رئیس سازمان امنیت خودش کشته شده است؛ همانطور که از یک افسر، درجه‌دار و سرباز انتظار می‌رود که تا پای جان بایستد، این انتظار از فرمانده کل قوا که شاه بود این است که ایستادگی می‌کرد. 

یک بار دیگر هم در قاهره از ایشان این سوال را کردم که قبل از دیدارم به نمایندگی از شاه با تیمسار اویسی و بختیار و سعودی‌ها در فرانسه بود؛ یک ماه و نیم قبل از فوت شاه که حالش هم آن زمان خوب بود. این بار وی عصبانی شد و گفت اگر من دیکتاتور بودم می‌کشتم و تا زمانی که زنده بودم حکومت می‌کردم اما من پادشاه هستم! 

من آن زمان نتوانستم جلوی وی این حرف را بزنم؛ اولاً که ایشان دیکتاتور بود و این شاخ و دم ندارد و ثانیاً، نمی‌شود که وقتی اوضاع آرام است دیکتاتوری کرد و وقتی بحرانی است دموکرات شد!"

معلوم نیست با خواندن این گزارش خبرگزاری تسنیم، خواننده چه مطلبی را بایستی بگیرد؟!

1-آیا با این  گزارش به دنبال این است که بگوید رهبر فعلی دیکتاتور نیست و   اوضاع آرام و ناآرام برایش فرقی نمی کند و کار خودش را می کند؟

2- آیا با این گزارش به دنبال این است که بگوید رهبر فعلی دیکتاتور هست و همانطور که در اوضاع آرام کار خودش را می کرده است الان نیز که اوضاع ناآرام هست ادای دموکراتی در نخواهد آورد و به همین شکل سابق ادامه خواهد داد؟

3-آیا خبرگزاری حامی حکومت با درج خاطره ای راجع دیکتاتوری شاه از سوی یکی از نزدیکان شاه، در دی 1401 می خواهد به شعار مرگ بر دیکتاتور مردم پاسخی بدهد؟

4- آیا تسنیم نیز به ریزش هایی که یکی از سرداران سپاه در یکی از سخنرانی هایش اشاره کرده بود پیوسته است و حکومت را دیکتاتوری دیده است و با گزارش این خاطره در تلاش است که به درب بگوید که دیوار بشنود؟!

5- هر آنچه هست بایستی به فال نیک گرفت، چون نشان می دهد که شعارهای شبانه مردم شنیده شده است!

طبق قانون اساسی چنانچه عده کثیری از مردم خواهان تغییری باشند آن خواسته بایستی به رفراندوم گذاشته شود.حالیه با توجه به شنیده شدن شعار "مرگ بر دیکتاتور" به توسط اصحاب حکومت،طفره رفتن از عدم آگاهی در لحظه کنونی و در آینده قابل قبول و پذیرفته نخواهد بود!

قانون می گوید چنانچه مسئولین مملکت، قانون گذاران،مسئولین حفاظت از قانون اساسی، مسئولین قوه قضاییه از ترک فعل مسئولین مملکت آگاه شوند و این آگاه شدن از طریق سوت زنی و یا از طریق دادخواهی و یا از طریق اجتماعات اعتراضی باشد می بایستی راجع به آن ترک فعل بایستی راجع به آن اتهام وارد شده از سوی سوت زنان راجع به آن دادخواهی از سوی نهادهای مسئول پرونده سازی و شروع رسیدگی قانونی بشود.

بسم الله!ببینیم مسئولین حکومت و نظام به چه میزان به چیزی که خودشان نوشته اند پایبند هستند؟!

  • ۰۱/۱۰/۲۷
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۱)

  • حدیث ملاحسینی
  • گزینه‌ی ۵ رو می‌پسندم!

    پاسخ:
    سلام
    لطفا دیدگاهت را بنویس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی