آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

سراب

حمایت ایرانیان خارج از کشور و کفالت های سیاسی خارجی ها در حمایت از معترضین سرابی بیش نیست!

طبق اصول اسپانسرشیپ، چنانچه حامی ای حمایتی که دارای ارزش مالی باشد را در کمترین حد متقبل نشود مطمئنا برای حمایت در حد بالاتر اقدام نخواهد نمود!

بنابراین با توجه به اینکه اکثر خانواده های معترضین دچار هزینه های درمانی بیمارستانی و حق الوکاله و هزینه های دادرسی شده اند فارغ از اینکه عزیزشان آزاد شده است یا فوت کرده است یا زندانی شده است ، بنابراین متحمل هزینه شده است، ولی آیا کسانی که شعار حمایت از جنبش آزادی خواهی را می نمایند مستقیم یا غیر مستقیم در جبران هزینه های مالی و حمایت از عدم فشار مالی از این گروه آسیب دیده اقدام نموده اند؟

بنابراین عقل سلیم می گوید که روی حمایت های تبلیغات تلویزیونی و روی کفالت های سیاسی خارجی ها حساب باز نکنید و قدم هایتان را به اتکا خودتان بردارید و دچار سراب نشوید!

  • ۰۱/۱۰/۲۷
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۱)

  • شاگرد بنّا
  • کلا در سرابید!

    پاسخ:
    سلام-لطفا بوضوح دیدگاه تان بگویید تا اشتباه های محاسباتی برطرف شود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی