آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

ایران و عراق بر سر صدور گذرنامه ویژه اربعین توافق کردند

طبق آمار براساس داده های آستان عباسی ۲۱,۱۹۸,۶۴۰ در 26شهریور 1401 از فلسطین، ایران، هند، پاکستان، نیجریه، سوئد، هلند، آلمان و چین در کربلا حضور داشته اند.

این تعداد نفرات کلی عوارض به دولت عراق می پردازند و منابع درآمدی خوبی برای آن ایجاد می کنند.

با توجه به مورد فوق، مرزهای جغرافیایی درنوردیده شده است و ایران و عراق به احتمال زیاد دیگر درگیر جنگ نخواهند شد.چون هم زمین در اروند رود در زمان پهلوی دادیم و در زمان حاضر نیز که از گرفتن غرامت جنگ صرف نظر شده است و هر سال نیز کلی پول از بابت عوارض قانونی به کشور برگزارکننده اربعین می پردازیم!

بابت ریزگردها نیز که جای آنها نسبت به بازسازی سرزمین شان اقدام داریم می کنیم به بهانه اینکه تبعات و مشکلات آن ریزگردها برای  خوزستانی ها است!

یعنی در کل داریم همش سواری می دهیم! تا گروهی از مذهبیون و اطرافیان حکومت را راضی نگه داریم که البته کار اشتباهی هم نیست! در تکثرگرایی بایستی این شکلی باشد ولی نه اینطور که گروه دیگر که از مذهبیون و اطرافیان حکومت نیستند را نادیده گرفت؟!

اگر همچنین مسیر و رویدادی بطور  مثال با کشور ارمنستان و آذربایجان سازمان دهی شود به منافع زیر می رسیم:

1-به آنها نیز پول می دهیم! تا هوای مان را برای روز مبادا داشته باشند!

2-آنها نیز چون جدیدا جنگ کرده اند و خرابی های فراوان دارند می توانیم برویم سرزمین شان را بازسازی کنیم که حداقل تهدید به جنگ نشویم! شاید هم پروژه های وابسته به آقازاده ها نیز توانستند آنجا درآمد داشته باشند و ژن خوب کشورمان زیاد بشود!

3-رویداد هنری ای پاتوق گروه غیرمذهبی و خارج از اطرافیان حکومت در آنجا می شود که حداقل سالیانه با ارز ارزان قیمت دولتی می توانند بروند آنجا و تخلیه روانی بشوند!

 

  • ۰۱/۱۱/۲۷
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی