آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

خبرگزاری تسنیم در تاریخ 27بهمن 1401 از قول سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات ایران نوشت: ایشان در پیامی قدردانی خود را از حضور مردم در ۲۲ بهمن اعلام کرد  و همچنین نوشت: ملّت عظیم‌الشأن، فهیم و بصیر ایران با حضور یکپارچه و ده‌ها میلیونی در همه‌پرسی خیره‌کننده‌ی ۲۲ بهمن، در سراسر ایرانِ بزرگ به‌معنای واقعی کلمه حماسه آفریدند.

خیلی جالب هست، معنی های جدید همه پرسی را هم داریم یاد می گیریم و در کتابهای قانون و سیاست در مجامع دانشگاهی و بین الملل نیز بایستی وارد شوند!

چنانچه حضور یک هشتم جمعیت ایران در چند ساعت در خیابان هایی که مجوزش از سمت حکومت داده شده است و تامین امنیتش نیز توسط نیروی امنیتی شده است به منزله همه پرسی و تایید می باشد بنابراین حضور تعداد کثیری از مردم در اجتماع های چند ده روزه در کلیه خیابان های کشور در سال های 1396،1398،1401 که معنای واقعی تری دارد؟!

تازه آن نگون بختان موفق به اخذ مجوز از وزارت کشور نیز نشدند و تامین کنندگان امنیت بجای تامین امنیت اقدام به همآوردی و صدمه زدن به آنان نمودند!

این یک هشتم با تفکر گرفتن ارتقای شغلی(بخشنامه مدیرآموزش پرورش شهرستان انزال) و یا اضافه کاری و یا به پاس برخورداری از مواهب انقلاب در چندین دهه گذشته و به امید استمرار آن در روز 22 بهمن 1401 در خیابان های معدود و محدودی حاضر شدند ولی آیا آن عده کثیر که حدود هفت هشتم جمعیت کشور می باشند بخاطر خواسته هایشان هزینه ندادند و آیا بزرگ و خیره کننده نبودند؟

دروغ هر چه بزرگتر باشد انکارش سخت تر میشود بنابراین هیچ آماری نیست که چه تعداد در 22 بهمن 1401 حضور داشته اند و هیچ آماری نیز نیست که چه تعداد در 5ماه گذشته در اعتراض به سیاست های حکومت در سراسر کشور به اعتراض پرداخته اند؟بنابراین تا همه پرسی قانونی صورت نپذیرد ادعاهای کج از سوی تریبون داران را به کررات شاهد خواهیم بود.

  • ۰۱/۱۱/۲۷
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی