آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

آقای مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان 1-یا نمی داند 2-یا برای فنا دادن معدود آدم ها(که دارای قابلیت اجماع بخشی هستند) دارد فعالیت می کند 3-یا دارد درست حرکت می کند !

در حالت اول اگر فرض را بر ندانستن آقای مولوی عبدالحمید بگذاریم بنابراین شایسته هست که راهنمایی اش کنیم که لازم است بمانند صدر اسلام که پیامبر نامه های دعوت برای برجستگان آن دوره فرستاد شما نیز طوماری که به امضای مردمان زاهدان و سیستان و بلوچستان هست تهیه کنی و به استانداری برای برگزاری همه پرسی قانون اساسی بدهی؟! 

همچنین چنانچه فکر می کنی هم تبارانی در دیگر شهرهای ایران داری لازم است که طومار دیگری به آنها بفرستی تا آنان نیز در شهرشان جمع آوری امضا کنند و به استانداران شان بدهند!

چنانچه امکان نابودی طومار را می بینی همزمان لازم است که سایت اینترنتی برای جمع آوری امضا برای درخواست همه پرسی ایجاد کنی تا ایرانیان در آن اقدام به اعلام موافقت با همه پرسی بنمایند!

در حالت دوم اگر فرض را بر آگاهی آقای مولوی عبدالحمید براینکه طعمه نظام هست تا بتوانند در 44 سالگی شاه ماهی بگیرند! که اینکار، بسی زشت است!

چون مکری را پی می ریزید که شایسته روحانیون و مبلغان اسلام نیست!

در حالت سوم اگر فرض را بر این بگذاریم که آقای مولوی عبدالحمید دارد درست عمل می کند بنابراین چون چند دهه گذشته از حکومت دریافتی داشته است (مادی معنوی) بنابراین برای اینکه بتواند نظرات جمیع  مردم خواهان همه پرسی را به خود جلب نماید لازم است که 1-موضوعات همه پرسی را اطلاع رسانی عمومی کند 2- برنامه بعد همه پرسی را پیشنهاد بدهد 3-استراتژی اداره کشور در دوران گذار از این نظام به نظام بعدی را پیشنهاد بدهد.

بدین ترتیب است که می توان روی درست بودن صحبت هایش اندیشید!

  • ۰۱/۱۱/۲۹
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی