آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم در تاریخ 29بهمن1401 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، در دیدار مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن  با اشاره به تمرکز دشمنان بر محور ایران‌هراسی، گفتند: متأسفانه دولت‌هایی که موظفند خودشان هم به ملت فلسطین کمک کنند، با ایران‌هراسیِ دشمنان اسلام هم‌صدا می‌شوند.

بنظر اینجانب با توجه به اینکه مسیحی ارتودکس و کاتولیک و پروتستان داریم مسلمان شیعه و سنی داریم و با توجه به اینکه هر گروهی از انسانها با توجه به ملت خود سرزمینی که در آن سکونت دارند و هویتی که برای خود فرض دارند اتخاذ تصمیم می کنند بنابراین نمی توان انتظار داشت که مسلمانان دیگر کشورها بمانند بعضی از مسلمانان داخل ایران فکر و عمل کنند!

بنابراین در مسئله ایران هراسی نمی توان دلیل اصلی را به حمایت ایران از ملت فلسطین ربط داد چرا که به نظر اینجانب که یک فرد عادی از مردم ایران هستم چنین نیست؟!

بنده فکر می کنم ایران هراسی بخاطر نحوه گفتار مقامات بلندپایه ما از طریق تریبون های رسمی و غیررسمی در رتبه اول می باشد و در رتبه بعدی عدم انجام بعضی امور بین المللی در همکاری بین المللی می باشد یعنی حداقل چندکشور دارای منزلت بین المللی را همراه خود برای کارهایی که می کند همراه خود داشته باشد و در رتبه سوم عدم کنترل نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تحت امر وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه می باشد که باعث جلوه چهره خطرناک و ترسناک از ایران می شود و در رتبه چهارم نداشتن آدم های موجه جهت ارتباط با بین الملل می باشد که این آدم موجه بایستی دارای شاخصه های عالی در ارتباطات بین الملل بوده باشد که بیاید در وزارت امور خارجه بنشیند و در رتبه پنجم نداشتن گفتمان جدید برای جمع کردن همه پیرامون آن می باشد و در رتبه ششم عدم اعتماد مردم داخل کشور به مسئولین کشور انعکاس دهنده راسخ نبودن جای پای حاکمان می باشد و به طرف خارجی سیگنال می دهد که با وی طرف نشو چون امکان دارد زیر پایش خالی بشود و دستی که با تو داده است زیرش زده شود بنابراین باعث هراس طرف های مقابل در مواجهه با ایران و مسئولین ایرانی می شود.

وگرنه آنها که از ایرانیان بخاطر پیشینه متمدن شان نمی هراسند و افتخار می کنند که ایرانیان در کشور آنان با آنان کار کنند یا به آنها خدمت نمایند مشکل در نمادها و تفکرات مسئولین بلندپایه ایران است که در سرتاسر جهان اشاعه پیدا کرده است و خارجی ها چیزی که از ایران می بینند آنها هستند و دیگر ایرانیان صلح جو و منطقی را نمی بینند.

  • ۰۱/۱۱/۳۰
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی