آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

3 سال پیش که در تلویزیون ایران نشان می داد که بخاطر بی ارزش شدن پول ونزوئلا،اجناس آنقدر گران شده اند که مردم با پولشان نمی توانند گوشت با کیفیت بخرند و بایستی سراغ گوشت بوگرفته یا ضایعات گوشت بروند واقعا افسوس می خوردیم و خدا را شکر می کردیم که هنوز در ایران دچار آن نشده ایم؟!

در سال 1398 به چشم خود دیدم که قصابی محله مان گوشت بو گرفته آورده بود و حتی بعد از اینکه اعلام کرد و مردم مطمئن شدند که گوشت بو گرفته هست باز سر صف ایستادند تا آنرا بخرند!

دیروز و در اسفند سال 1401 نیز به چشم خودم دیدم که مردی اقدام به خرید مرغ با ضایعات مرغ کرد و وقتی بهش گفتم نخر،گفت 5 ماه است که مرغ و گوشت نخریده ام!

با دلار 52000 تومانی داریم با سرعت و شیب تند می رویم به سوی ونزوئلایی شدن و آقایان هنوز اندر خم  یک کوچه اند؟!

کوچه اول:خانم محجبه می گذارند جلوی گیت های (ورود خروج) مترو و به خانم هایی که موی شان سر باز هست عید را تبریک می گویند و به آنهایی که پوشش روسری دارند هیچی نمی گویند!

کوچه دوم: دشمن تراشی با بولد کردن تلاش های خارجی از جمله تحریم خارجی ها علیه ایران و تحریم ایران علیه خارجی ها و همچنین بولد کردن موثر بودن تلاش های رسانه های خارج در اعتراضات مردمی

کوچه سوم: مرکز مبادله ی ارز و طلای ایران در این دولت و در دولت قبل نیز مراکز نیما و بازار متشکله ؟! وقتی شما سواد استفاده از این ابزارها را در جامعه ایجاد نکرده اید چطور انتظار دارید که به سمت آن بروند؟ وقتی جامعه بی تفاوت به ارزش پول ملی شده است چطور انتظار دارید که به این سمت بروند؟ وقتی طرف برای سود جزیی حاصل از خرید و فروش ارز حاضر است کارت ملی به دلال بدهد چطور می خواهید به این سمت بروید؟ 

وقتی تولیدکننده سرعت تغییر نرخ ارز را می بیند به قیمت بالاتر از قیمت واقعی اقدام به خرید می کند که از حرکت سریع جا نماند!

آقایان کارمند دولت و حکومت!شما چون حقوق تان را از بیت المال بر می دارید خیالتان نیست که چه اتفاقی در مملکت می افتد چون بالاخره حقوق تان را می گیرید!

آقایان تاجر و بازرگان!شما چون با  ارز سر و کار دارید خیالتان نیست که چه می شود چون ارز دست تان هست و بالا یا پایین برود بالاخره با همان ارز معامله می کنید و مطمئنا سودتان بیشتر از سود به ریال و تومان ایران هست!

پس قشر ضعیف و متوسط جامعه جاماندگان هستند  کوته فکری های دولت حکومت و ثروتمندان نسبت به حفظ ارزش پول ملی بخاطر عدم ایجاد عرق ملی در این 44 سال ایجاد شده است در این 44 سال بجای افزایش عرق ملی نسبت به ایران و ایرانی اقدام به ایجاد عرق ملی نسبت به ایدئولوژی های فرامرزی کردیم و حالا کجایند آن فرامرزی ها که به حفظ ارزش پول ملی مان کمک کنند؟ 

ریفرم ساختار حکومت و تغییر چهره های نماد حکومت برای کند کردن شیب سقوط الزامی هست سقوط  ارزش پول ملی را بمانند ناموس (کشورتان، زن تان) ببینید تا به خود و یا به دیگران نگویید چکار کنم و از دست من  خارج است؟!

کدهای ایرانسل برای آهنگ کباب --- آهنگ کباب 55129587 آهنگ کباب 1 کد 55129588 آهنگ کباب2 کد55129589 فعالسازی با ارسال کد به 7575

کدهای همراه اول برای آهنگ کباب---آهنگ کباب کد 37191 آهنگ کباب 1 کد 37174 آهنگ کباب2 کد37175 فعالسازی با ارسال کد به 8989

کلمات کلیدی:غذای پرسنلی،غذای شرکتی،غذای مهمونی، سامانه معاملات خوراک،غذای مراسم،پک ترحیم،غذای نذری،افطاری سحری ماه رمضان،پیمانکار آشپزخانه،تهیه طبخ و توزیع غذا،خدمات رفاهی،خوراک دام،غذای شب عید،کباب،شله زرد پر گلاب،قورمه سبزی،قیمه نثار،کرفس، دیزی، کوکو، عدس پلو، فسنجان، کرفس،آشپز،غذای خوب، شکوه طعم و رنگ 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی