آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم در مورخه 11 اسفند 1401 به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، با توجه به تعدد ادعاهای بدون سند آذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعاهای مطروحه در مواجهه با مقام قضائی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده‌اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعاهای بدون سند، روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضائی به دادگاه ارجاع شد.

زیباکلام مدعی کشته شدن 400 نفر در جریان وقایع ایران شده بود.

زیباکلام در پست منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی ضمن اذعان به نداشتن هیچ منبع و مأخذ موثق پیرامون صحت و سقم آمار کشته‌شدگان آبان ماه گفته است: لازم می‌دانم در خصوص رقم کشته‌شدگان، این توضیح را بدهم که بنده هیچ منبع و مأخذ موثقی پیرامون صحت و سقم آمار کشته‌شدگان ندارم. رقم ذکرشده در پست دیروز، صرفاً بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر ایران در نروژ، مسموعات در فضای مجازی و گفته‌های رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور می‌بود. من خودم شخصاً هیچ علم و اطلاع موثقی از آمار کشته‌شدگان ندارم.

بنده به عنوان شهروند عادی از آقای زیباکلام سوال داشتم آیا هنگام مراجعه به مرجع قضایی از قاضی پرسیده بود که چه شخص حقیقی یا حقوقی شاکی از بابت ادعای وی شده است؟

آیا آقای زیباکلام که یک فعال سیاسی و دانشگاهی است به حداقل حقوق قانونی در کشوری که در آن زندگی می کند آگاه بوده است؟

قانون می گوید کسی که شاکی است بایستی شاهد، ادله و مدارک ارایه کند و شکایت خود را مطرح کند.

آیا آقای زیباکلام در مرجع قضایی اقدام به مطالعه مشخصات شاکی و شواهد و ادله و مدارک شاکی نموده است؟

اگر شاکی خصوصی نداشته و شاکی مدعی العموم بوده است با اینحال آیا آقای زیباکلام دقت کرده است که شاکی خصوصی است یا شاکی مدعی العموم؟ آیا از شاکی خواسته است که شواهد و ادله و مدارک شکایت خود را ارایه کند و یا اینکه فقط ژست افراد آگاه را در می آورند و در چنین موقعیت هایی مثل موش می شوند؟

کسی که شکایت می کند و فردی را به دادگاه یا دادسرا احضار می کند می بایستی معلوم باشد و می بایستی در پرونده دلایل مدارک و شواهد خود بابت شکایت را گذاشته باشد.

بنابراین چنانچه آقای زیبا کلام به صراحت اقرار نکند که این فرآیندهای گفته شده را طی کرده است بدین ترتیب معلوم می شود که گوش دادن به سخنان چنین افرادی جز وقت تلف کردن چیزی عایدمان نمی کند!

  • ۰۱/۱۲/۱۹
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی