آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

در سال 2015 پس از توافق برجام نیز وضعیت ارز اینچنینی شد و کسانی که اسب هایشان زین کرده بودند توانستند چند پارت کالا صادرات کنند و پول خوبی به جیب بزنند

الان نیز تا موقعیکه توافق ایران و عربستان مثل توافق برجام، کشکی بودنش لو نرود و یا زپرتش در نرود، می توان از این جو روانی مثبت، سواری گرفت ولی بی برنامه بودن سیاست مداران ایران و همچنین عملکرد پارتیزانی آنها در سالیان گذشته نشان می دهد که این هم می آید و می رود!

مگر اینکه سیاستمداران ایران بتوانند به مردم اثبات کنند که واقعا با منطق اقدام به امضای این توافق کرده اند و قرار است منافع خوبی نصیب ایران و ایرانیان بشود در این حالت است که حرکت قشر متوسط و خلاق و نوآور جامعه هم شروع می شود و در این حالت از وضعیت اسفناک کنونی خارج میشویم!

اقدام های بزرگتر از اقدام فعلی علامت مثبت به مردم میباشند.

در کل اقدام های بزرگ با امریکا بایستی هماهنگ باشد چون عربستان حتما با امریکا هماهنگ بوده برای چنین توافقی!

امریکا خواسته به ایران این مطلب را برساند نگاه کن که با یک توافق کوچک با گاو شیرده من چطور حیثیت ملی ات(ارز ایران) ارتقا پیدا کرد؟! اگر با خود من در مواردی به توافق برسی ببین چه اتفاقی برایت می افتد!

اگر این پالس مرا درک کردی که به مرادمان می رسیم و اگر درک نکردی مثل برجام که بقیه(کشورهای اروپایی) نخودی بودند و خودت هم دیدی، بهت دوباره ثابت می کنم که چین هیچکاره هست و عربستان گوش به فرمان من هست؟!

  • ۰۱/۱۲/۲۰
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی