آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

بورس انرژی

بورس انرژی که شرایط تحویل نفت را حداقل یک محموله کشتی اعلام کرده است لازم است به این دقت کند که سرمایه های خرد مردم که برای خرید به بورس بخواهد وارد شود که هر کدام به تکی به اندازه یک محموله نمی باشند؟!

بنابراین چنانچه مردم بخواهند وارد بورس انرژی برای خرید نفت وارد شوند مثل قضیه سهام شرکت ها در بورس اوراق بهادار در سال 1399 متضرر می شوند چون در نهایت نه می توانند کالا را دریافت کنند و نه می توانند تاثیری در عدم کاهش فزاینده قیمت نفت بگذارند!

بنابراین لازم است که انبارهای نفت در پایانه های خصوصی  یا تعاونی ایجاد شود که هر شخص که نفت خرید بتواند سفارش انتقال آن به یکی از پایانه های خصوصی یا تعاونی را نیز بدهد و نفت را از دست بورس انرژی و دولت یا حکومت خارج نماید که درگیر بازی هایی مثل آنچه در سال 1399 و پس از آن رخ داد نشود!

چنانچه ساخت این پایانه های خصوصی یا تعاونی راجع به انبار نفت در تصمیم گیری ها مورد تایید قرار گرفت می توان خود آنرا نیز به یک شرکت تبدیل کرد و فروش سهام این پایانه های نفتی را نیز در برنامه قرار داد!

فقط بایستی توجه داشت که پایانه های خصوصی یا تعاونی انبارش نفت می بایستی در نزدیکی سواحل و همچنین در مناطق ویژه انرژی و پالایش و پتروشیمی یا در نزدیکی لوله های مخابرات نفت باشند که در انتقال آن به کشتی یا مصرف کننده مشکلی پیش نیاید.

  • ۰۱/۱۲/۲۲
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی