آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر امروز27اسفند1401 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت قرارگاه نوروزی از 23 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه 1402 ادامه دارد و سواحل مازندران در حوزه حجاب و عفاف ساماندهی می شود و گفت: ‌مردم قطعا بی‌حجابی را بر‌نمی‌تابند.

من هنوز متوجه نشده ام که این مردمی که این مقامات مسئول همش از سمت آنها خواهان این خواسته ها هستند کجا هستند؟نامرئی هستند؟تعدادشان معلوم نیست؟معیارشان معلوم نیست؟آنها خواهان چه نوع هنجاری در کنار سواحل هستند؟

حجاب و عفاف قانون مجلس میلی برای چند دهه گذشته است و برای حال حاضر،برای نسل فعلی دوباره بروزرسانی بایستی شود و چون قانون قبلی هر دم بیلی مصوب شده است ایندفعه بایستی به همه پرسی گذاشته شود و نه همه پرسی کشوری بلکه همه پرسی استانی!؟

در نتیجه چنانچه دوباره برگشتن به سرخط را سرلوحه قرارداده اند، تکرار اشتباه چندماه پیش می باشد که نبایستی از سوی روبنای مملکت (حکومت)اتفاق بیفتد چون زیربنای مملکت نشان داد که نمی پذیرد بخاطر چیزی به اسم حجاب دوباره مملکت به ناآرامی کشیده شود یا دختر و پسر مردم را بکشند یا کور کنند یا زندانی کنند که می خواهند یک چیزی که اقبال عمومی ندارد را حاکم کنند!؟

بنابراین چنانچه با عوض کردن دو سردار فراجا، فکر کرده اند که مردم فراموش می کنند و می توانند دوباره به شکل جدیدی مسئله حجاب را دنبال کنند، در فکر اشتباهی هستند؟!

مشکل خود قانون حجاب هست که نبایستی باشد.

خیلی هم این قضیه اگر مهم جلوه می نماید فوقش فقط تعریف هنجار و ناهنجار و آن هم در هر استان به تناسب تفکر مردمان آن استان و آن هم پس از همه پرسی بایستی دنبال شود و نبایستی قضیه پوشش، سراسری دیده شود.

  • ۰۱/۱۲/۲۷
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی