آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

دختر ایران

چندی است دوباره قضیه حجاب نُقل صحبت در خبرگزاری ها و رسانه ها و محافل شده است.

در پاییز و زمستان 1401 متعاقب درگذشت خانم مهسا امینی کمتر به موضوع حجاب پرداخته می شد.

پس از سرکوب معترضین مجدد موضوع حجاب وسط کشیده شد.

فارغ از اینکه موضوع حجاب یک  موضوع قانونی است و قانون آن مربوط به نسل های گذشته است و برای نسل کنونی بروز و همه پرسی نشده است می بایستی به پایه شروع این بحث در چند ماه اخیر پرداخت تا بتوان عارضه یابی و درمان کرد و راهکار پیشنهاد داد!

موضوع حجاب پس از اعمال قانون بدون در نظرگرفتن جنبه های فردی هر مخاطب در گشت ارشاد در تابستان 1401 مجدد در بورس خبری قرار گرفت.

در آن اتفاق، گشت ارشاد خانمی را بخاطر پوشش نامناسب(ادعاشده از سوی ناجا) با ون به محل ساختمان وزرا انتقال می دهد و طی فشار روانی عصبی ای که به آن خانم وارد می شود(اقرار خانم هایی که سابقا در چنین بازجویی هایی گرفتار شده اند) بیماری پس زمینه ای اش عود می کند و فوت می کند.

بانوان ایران زمین نیز بخاطر اعتراض و همدردی با دختر ایران، اقدام به جابجایی شال از روی سر به روی شانه می نمایند.

نهاد مقصر و پاسخگو نیز با گذشت 7 ماه از وقوع  حادثه نتوانست با اسناد و مدارک و دلایل اقناعی و ... که عامه پسند باشد اشتباه خود را کم اثر کند و هر دم که حرفی زد یا اقدامی کرد به پررنگ شدن لایه های اشتباه خود دامن زد و اقدام نمود.

نکته مهم در اینجا این است که چنانچه این اتفاق برای یکی از دختران خانواده های حکومتی ها افتاده بود چه عکس العملی نشان می دادند؟بنابراین الان فرض را بایستی بر این بگذاریم که دختر ایران دختر خودم بوده است و الان این ضرر و فاجعه از سوی روبنای مملکت به زیربنای مملکت که اصل و رکن کشور می باشند وارد شده است و روبنا در حال طفره رفتن هست و حالا دست پیش را گرفته است که پس نیفتد؟!

پس عارضه، اجرای قانونی است که برای نسل های پیشین هست و برای نسل کنونی نیست و همچنین این قانون به تایید نسل کنونی نرسیده است و این قانون برای هر استانی با توجه به اقلیم متفاوت درک می شود.

درمان نیز همه پرسی استانی است.

پیشنهاد نیز رجوع به خواست اکثریت جامعه در هر استان به تفکیک سن می باشد.

 

کدهای ایرانسل برای آهنگ کباب --- آهنگ کباب 55129587 آهنگ کباب 1 کد 55129588 آهنگ کباب2 کد55129589 فعالسازی با ارسال کد به 7575

کدهای همراه اول برای آهنگ کباب---آهنگ کباب کد 37191 آهنگ کباب 1 کد 37174 آهنگ کباب2 کد37175 فعالسازی با ارسال کد به 8989

کلمات کلیدی:غذای پرسنلی،غذای شرکتی،غذای مهمونی، سامانه معاملات خوراک،غذای مراسم،پک ترحیم،غذای نذری،افطاری سحری ماه رمضان،پیمانکار آشپزخانه،تهیه طبخ و توزیع غذا،خدمات رفاهی،خوراک دام،غذای شب عید،کباب،شله زرد پر گلاب،قورمه سبزی،قیمه نثار،کرفس، دیزی، کوکو، عدس پلو، فسنجان، کرفس،آشپز،غذای خوب، شکوه طعم و رنگ 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی